تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

️زنجیره سلامت مردم نباید از سوی سودجویان گسسته شود

️زنجیره سلامت مردم نباید از سوی سودجویان گسسته شود
نگاه اقتصاد

 

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت در بحران شیوع ویروس کرونا، ممکن است از سوی سودجویان در کیفیت کالا و ارائه خدمات، خللی ایجاد شود، به همین منظور برای اطمینان بخشی به مردم و تضمین کیفیت کالاها، نظارت های استاندارد با دقت و شدت بیشتر انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، مهناز همتی افزود: استاندارد ضامن سلامت مصرف کننده است و علامت استاندارد، اعتماد می سازد، لذا به پاس اعتماد مردم به نشان استاندارد، با نظارت گسترده کارشناسان در سطح عرضه و تولید و ارئه خدمات برای حفظ سلامت مردم تلاش می کنیم.

همتی در ادامه با اشاره به اینکه، هرجا که سلامت مردم به واسطه عرضه کالای مشمول استاندارد اجباری، غیر استاندارد و با ارائه خدمات غیراستاندارد، به خطر بیافتد، تسامحی در کار نخواهد بود و برخورد قانونی صورت می گیرد، افزود: همه انسان ها حق سالم زیستن را دارند و نباید این حق تحت هیچ شرایطی پایمال شود.

وی در پایان عنوان کرد: مردم عزیز می توانند به منظور سنجش صحت علامت استاندارد درج شده روی کالا کد ده رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ارسال نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند  و در صورت هرگونه مغایرت، موارد رو از طریق سامانه ۵۰۰۰۱۱۵۱۷، (سامانه بررسی شکایات) به این اداره کل اطلاع رسانی نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.