تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۶

فلاحت‌زاده: قدرت ایران به عراق دیکته شد

فلاحت‌زاده: قدرت ایران به عراق دیکته شد
تهران- پیشکسوت فوتبال گفت: تیم ملی مقابل عراق قاطع، با صلابت و مقتدر بازی کرد و توانست قدرت خود را به حریف دیکته کند، این یکی از بهترین نمایش‌های ایران در چند سال اخیر بود.

 

«فرشاد فلاحت‌زاده» روز پنجشنبه با اشاره به پیروزی ایران مقابل عراق در چارچوب هفته دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه A، اظهار داشت: به طور حتم یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های ایران مقابل این تیم بود، عراق فوتبالی شبیه به ما دارد و رقابت با آنها هرگز آسان نبوده است.

وی افزود: ایران خیلی زود به گل رسید و این گل باعث شد تا تمرکز حریف به هم ریخته و ملی‌پوشان ایران با روحیه بهتری بازی را ادامه دادند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی قاطع، با صلابت و مقتدر بازی کرد و توانست قدرت خود را به عراق دیکته کند، این یکی از بهترین نمایش‌های ایران در چند سال اخیر بود.

تصریح کرد:یکی از بهترین نسل‌های تاریخ فوتبال ایران را در اختیار داریم و این تیم به طور حتم به عنوان تیم اول راهی جام جهانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: خط حمله تیم ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای را به اجرا گذاشت و مهدی طارمی و سردار آزمون نقش مهمی در کسب این پیروزی داشتند. خط هافبک دوندگی عالی داشت و توپ‌ و میدان را به سود ایران تغییر داد  و نفرات دفاعی نیز اجازه و فرصت گلسازی به حریف ندادند.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: به طور حتم همین روند در بازی‌های آینده باید ادامه داشته باشد و فکر نکنیم چیزی برایمان تمام شده است، ما هنوز بازی‌های زیادی برایمان باقی مانده است و باید همین روند را ادامه بدهیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.