تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

۲۲ سالن برای توسعه ورزش والیبال در ایلام وجود دارد

۲۲ سالن برای توسعه ورزش والیبال در ایلام وجود دارد
ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۲ سالن والیبال از اداراتی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه ایلام و علوم پزشکی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سپاه برای توسعه و پیشرفت این ورزش در سراسر استان موجود است.

 

مظفر علیشائی روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات رییس هیات والیبال ایلام اظهار داشت: ۴۹ درصد ورزشکاران والیبال در این استان را بانوان و ۵۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند و این آمار نشان دهنده این است که باید علاوه بر توجه به توسعه ورزش والیبال در استان، والیبال بانوان ویژه دیده شود.

وی افزود: تمام اندیشمندان و متخصصان حوزه مدیریت ورزش بر این باورند که برای رشد یک رشته ورزشی برنامه ریزی، ساماندهی، کارگزینی، کنترل و هدایت باید در دستور کار قرار گیرد که پس از گذراندن این فاکتور ها بودجه آن برنامه باید دیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: روسای هر هیات برای پیشرفت رشته ورزشی که تحت مدیریت آن قرار دارد باید در وهله نخست برنامه هدفمند و مسنجم خود را ارایه و سپس تقاضای تخصیص اعتبارات و تجهیزات برای اجرای برنامه خود داشته باشد.

علیشائی تصریح کرد: همه روسا و مدیران ورزشی بدانند اداره کل ورزش و جوانان بودجه را تنها برای برنامه و طرح هدفمند اختصاص می دهد، طرحی که بتواند ورزش ایلام نظیر رشته های هاکی و تیراندازی را به کشور معرفی کند.

وی بیان داشت: رییس هیات والیبال استان بر اساس تضارب آرا یک استراثری مطلوب و منسجم داشته و تلاش کند کمیته های شهرستان را بسرعت مشخص کند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از رییس هیات والیبال استان خواست مسابقات صنفی، کارگری، دانش آموزی، دانشجویی والیبال را ۲ بخش بانوان و آقایان در سراسر استان برگزار کند.

علیشائی تاکید کرد: برای موفقیت حوزه قهرمانی در رشته والیبال استان باید مسیری را ترسیم کنیم که بتوانیم لیگ منطقه ای، شهرستانی و استانی برگزار شود.

به گفته وی کمیته فنی هیات والیبال استان برای موفقیت این رشته باید بهترین ها را از نظر شایستگی و هم از نظر فنی برای مسابقات انتخاب کنند تا بتوانند بتدریج زمینه را برای توسعه ورزش والیبال در این استان فراهم کنند.

در پایان رای گیری مجمع انتخابات هیات والیبال استان ایلام از مجموع ۱۷ آرا ماخوذه، امین حمیدپور با ۱۳ رای انتخاب و برای چهار سال دیگر بعنوان رییس هیات ابقا شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.