تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

حوزه هنری استان ایلام برگزار می‌کند:

کارگاه ۳ روزه خلق پوستر در راستای کنگره شهدای ایلام

کارگاه ۳ روزه خلق پوستر در راستای کنگره شهدای ایلام
نگاه اقتصاد

 

محمدعلی قاسمی؛ رئیس حوزه هنری استان ایلام از برگزاری کارگاه گرافیک طراحی و خلق پوستر به مدت سه روز با موضوع ایلام مهد پایداری و ایلام پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد و از هنرمندان و علاقه مندان به طراحی پوستر برای شرکت در این کارگاه دعوت به عمل آورد.

محمدعلی قاسمی با بیان این که کارگاه سه روزه گرافیک طراحی و خلق پوستر به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان و به منظور معرفی و شناساندن هر چه بیشتر جایگاه استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود، خاطرنشان‌کرد: این کارگاه آموزشی به عنوان یک پویش ملی با حضور هنرمندان و علاقه مندان حوزه گرافیک و طراحی پوستر استان و سراسر کشور برگزار می شود.

ایشان‌ با اشاره به این کارگاه آموزشی از ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه سالی جاری برگزار می شود، افزود: علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این کارگاه آموزشی می توانند با شماره  تماس ۰۹۱۸۳۴۱۰۴۲۱ تماس حاصل کنند.

رئیس حوزه هنری استان ایلام تصریح کرد: این کارگاه در آستانه هفته دفاع مقدس و کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با حضور استاد مجتبی مجلسی برگزار و در این کارگاه آموزشی علاوه بر آموزش مبانی تولید و خلق یک اثر در حوزه گرافیک فنون و شاخص های کار خلاقانه  تدریس می شود.

مدیر حوزه هنری استان ایلام یادآور شد:  این کارگاه آموزشی تخصصی و پویش ملی به صورت آنلاین  برگزار می شود و در پایان این دوره آموزشی از بین تولیدات و آثار هنرمندان و علاقه مندان شرکت کننده در این کارگاه، به سه اثر برتر مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

قاسمی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، اظهار داشت: آثار تولیدی این کارگاه به منظور ارتقاء بخشی جایگاه ایلام به عنوان کانون جبهه میانی در دوران هشت سال دفاع مقدس، در نمایشگاهی به عنوان «ایلام، مهد پایداری» در فضای مجازی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.