تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

مدیر عامل پتروشیمی ایلام از رئیس بهداشت و درمان شهرستان‌ چوار تجلیل کرد

مدیر عامل پتروشیمی ایلام از رئیس بهداشت و درمان شهرستان‌ چوار تجلیل کرد
نگاه اقتصاد - نجفی سمنانی؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با حضور در شبکه بهداشت‌ و درمان شهر چوار،  از دکتر بسطامی؛ رئیس بهداشت‌ و درمان این شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام در این دیدار  که جمعی از کارکنان‌ و مدیران‌ شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار حضور داشتند،

نجفی سمنانی از زحمات کادر شبکه بهداشت و درمان‌ و مدافعین سلامت این شهرستان  در راستای واکسیناسیون کارکنان‌ صنعت پتروشیمی قدردانی  و اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر  با تلاش کادر تلاشگر و خستگی ناپذیر و رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه ، سایه منحوس کرونا از بین برود.

دکتر بسطامی؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار هم در این دیدار ضمن خیر مقدم و سپاس از تعامل و همراهی مدیر عامل‌ و کارکنان‌ پتروشیمی با این شبکه مراتب سپاس خود را ابراز داشت و در ادامه، به بیان وضعیت و میزان ارائه واکسیناسیون در شهرستان‌ نوپای چوار و بیان کمبود ها و مشکلات مرکز بهداشت‌ چوار پرداخت.

لازم به ذکر است مدیر عامل پتروشیمی در ادامه‌ از تجهیزات و امکانات موجود مرکز بازدید به عمل آورد و اظهار داشت: پیگیری های لازم را در راستای کمک به مرکز بهداشت شهرستان در حد توان و در قالب مسئولیتهای اجتماعی به بعمل خواهیم آورد.

در پایان حاضرین یاد و خاطره ی شهید راه‌ سلامت‌، دکتر رستمیان و مرحوم دکتر یونسی را  گرامی داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.