تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

۲۹ هزار دُز واکسن کرونا در آبدانان تزریق شد

۲۹ هزار دُز واکسن کرونا در آبدانان تزریق شد
ایلام - فرماندار آبدانان گفت: تاکنون ۲۹ هزار ۹۰۴ دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شد که از این تعداد ۲۱ هزار ۲۰۹ دُز نوبت اول و هشت هزار و ۶۹۵ مربوط به نوبت دوم است.

 

سیروس مراد حاصلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار  ما افزود: روزانه بطور میانگین بیش از ۷۰۰ دُز  واکسن در این شهرستان تزریق می شود که بیشتر مربوط به نوبت دوم است.

وی بیان کرد: حدود چهار هزار و ۷۱۴ دُز واکسن کرونا از سه نوع برکت ( ۳۰۰) سینوفارم( سه هزار و ۶۲۴) و استرانزنکا ( ۷۹۰) در این شهرستان موجود است.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: هم اکنون ۱۶ مبتلا به کرونا در شهرستان بستری هستند که مراحل مراقبت و درمان این بیماران در حال انجام است.

مراد حاصلی ادامه داد: نظارت بر رعایت دستورالعمل ها و اجرای پروتکل ها بهداشتی در مناطق پرتردد شهرستان و در آرامستان ها همچنان در دستور کار قرار دارد و از تمامی تجمعات در شهرستان ممانعت می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه افراد بالای ۱۸ سال  نیز می توانند واکسن کرونا تزریق کنند از همه مردم شهرستان خواستاریم که برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند.

فرماندار آبدنان یادآورشد: کادر درمان همه تلاش خود را برای مقابله با کرونا به کار گرفته  و تعداد مبتلایان بیماران کرونایی به‌گونه‌ای است که فشار زیادی بر سیستم بهداشتی و درمانی وارد کرده که ضروری است شهروندان برای کاهش جمعیت مبتلایان با کادر درمان همکاری لازم را داشته باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

شهرستان بدره هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.