تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۵

تقدیر بنیاد حفظ آثار از اقدامات  پتروشیمی ایلام در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت

تقدیر بنیاد حفظ آثار از اقدامات  پتروشیمی ایلام در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت
نگاه اقتصاد - مدیرعامل پتروشیمی ایلام با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی استان ایلام ، در این دیدار که سرهنگ فرضی؛ جانشین بنیاد حفظ آثار و سرگرد نعمتی نیز حضور داشتند،  از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده پتروشیمی ایلام در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا تقدیر به عمل آمد و در ادامه طرفین به بحث در زمینه دفاع مقدس پرداختند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در این دیدار با بیان این که در ایران و جغرافیای ایلام، دفاع مقدس مظلوم واقع شده، تصریح کرد: باید به مقوله دفاع مقدس بیشتر پرداخته شود.

سرهنگ فولادی از کنگره  ۳۰۰۰ شهید استان به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی یاد کرد و  خواستار مشارکت و مساعدت تمام استعدادهای فرهنگی و سازمانی استان در  این زمینه شدند.

“نجفی سمنانی” مدیرعامل پتروشیمی هم در این دیدار  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان، گفت: ما ملزم به پیمودن ادامه راه و مسیر شهدا هستیم.

ایشان در ادامه به موزه های جنگ سایر کشورها اشاره کرد و یادآور شد: در جهان پس از گذشت سالیان متمادی از جنگ جهانی اول و دوم همچنان یاد کشته شدگان و قهرمانان خود در جنگ ها را، زنده نگه می‌دارند و زیباترین موزه ها، موزه های جنگ هستند.

نجفی سمنانی در ادامه سخنان خود، عدم مهاجرت مردم ایلام در زمان جنگ را یکی از ویژگی‌های خاص مردم ایلام برشمرد و گفت: این‌مردم در حالی که خود جنگ زده بودند، جنگ زده های سایر مناطق را میزبانی می کردند و این ویژگی بی نظیر بود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در پایان آمادگی این شرکت را مبنی بر همکاری  در خصوص مشارکت در امر برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام  اعلام کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.