تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

اورژانس بیمارستان شهدای دهلران توسعه می یابد

اورژانس بیمارستان شهدای دهلران توسعه می یابد
ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به برنامه ریزی ها برای توسعه اورژانس بیمارستان شهدای دهلران گفت: دغدغه ها و مطالبات مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان با جدیت دنبال می شود.

 

دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه در آیین افتتاح اورژانس و سی تی اسکن دهلران اظهار داشت: توسعه اورژانس دهلران در دستور کار است.

وی یکی از مطالبات مردم دهلران را دستگاه سی تی اسکن دانست و افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر این مهم مرتفع و امروز مردم دهلران از خدمات آن بهره مند هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان دهلران خبر داد و تاکید کرد: این دستگاه نقش مهمی در تامین اکسیژن مورد نیاز برای بیماران کرونایی دارد.

کریمیان از احداث مسکن متخصصان در دهلران خبر داد و افزود: این پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با اشاره به ارائه خدمات توسط مراکز جامع سلامت روستایی تم تم آب و حمزه یادآور شد: این مراکز تحویل شبکه بهداشت شده و مورد استفاده مردم قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: انعقاد تفاهم نامه برای احداث یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی دهلران بعنوان جایگزین بیمارستان شهدا این شهرستان با وزارت نفت در حال انجام است و به زودی امضا و مقدمات احداث آن شروع می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم گفت: این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم با پیگیری ها هر چه سریعتر شاهد رفع پاره ای از این مشکلات جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم باشیم.

مجید عسگری با تقدیر از خدمات مجموعه بیمارستان شهدا و کادر درمان و پزشکی و پرستاری به بیماران کرونایی گفت: زیرساخت های بهداشتی در شهرستان نیازمند توجه ویژه هستند.

وی با اشاره به نیاز بیمارستان شهدای دهلران به سی تی اسکن و تلاش نماینده مردم در مجلس و مسوولان و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه گفت: این گامی مهم در خدمت به مردم است و شبانه روزی کردن درمانگاه دشت عباس نیز ضروری است.

در این آئین اورژانس شهید سلامت منصورپور و سی اسکن دهلران بهره برداری شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.