تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

برگزاری رزمایش خدمت رسانی در باباگیر ایوان

برگزاری رزمایش خدمت رسانی  در باباگیر ایوان
نگاه اقتصاد - به مناسبت هفته دفاع مقدس ‌رزمایش خدمت رسانی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم  در روستای باباگیر ایوان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام  در این مراسم  حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام ، دکتر فلاحی نماینده  استان در مجلس شورای اسلامی ،سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان، مهندس احمدی معاون مخابرات منطقه و تعدادی از مسئولین استانی  حضورداشتند.

در آغاز این مراسم، سردارشاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام  با بیان این که دفاع مقدس از دوران های فراموش نشده انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلف مردم با تمام داشته های خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک ایران در تصرف دشمن بماند.

ایشان افزود: عشایر استان  در هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

سردار شاکرمی به نقش ممتاز عشایر در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره)، عشایر ذخایر انقلاب هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان  تصریح کرد: بسیج عشایر جزو اولین نیروهایی بودند که در طول جنگ تحمیلی برای دفاع از این مرز و بوم به نبرد با دشمن شتافتند و در این مسیر هزاران شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.