تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

مدیرعامل هلال احمر ایلام:

آماده باش ۴۱۰ نیروی هلال احمر در مهران برای خدمت رسانی به زائران

آماده باش ۴۱۰ نیروی هلال احمر در مهران برای خدمت رسانی به زائران
.

 

ایلام – مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت بصورت شبانه روزی با استقرار تیم های مختلف امدادی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مهران و کشور عراق است و هم اکنون ۴۱۰ نفر از نیروهای این جمعیت در مرز مهران و آنسوی مرز مستقر و در آماده باش هستند.

علی اصغر علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: علاوه بر استقرار تیم های امداد و نجات در مرز مهران با هماهنگی جمعیت هلال احر کشور نیز خودروهای امدادی مختلف به کشور عراق اعزام و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۲ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت، سه تیم واکنش سریع، ۲ تیم امدادی خواهران و چهار تیم امدادی برادران در مرز مهران مستقر و در مجموع ۳۰۰ امدادگر و ۱۱۰ نفر از کارکنان این جمعیت در حال امدادرسانی به زائران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تجهیزات بکارگیری شده در مرز مهران را شامل ۱۷ دستگاه آمبولانس، ۱۰ ست نجات، یک فروند بالگرد و سایر خودروهای امدادی عنوان کرد.

به گفته علی اکبری، همچنین هشت دستگاه آمبولانس ، ۲ اتوبوس آمبولانس، ۲ تریلی و سه دستگاه خودرو فرماندهی عملیات نیز در داخل کشور عراق برای امداد رسانی به زائران در مسیر برگشت به کشور از طریق مرز مهران مستقر شده اند.

وی همچنین در خصوص اسکان زائران توضیح داد: پنج تیم اسکان اضطراری این جمعیت در مرز مهران مستقر شده که در صورت ضرورت در برگشت زایران اربعین خدمات دهی به آنها انجام خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.