تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

سپاه روزانه ۱۰ هزار وعده غذا بین زائران برگشتی در مهران توزیع می کند

سپاه روزانه ۱۰ هزار وعده غذا بین زائران برگشتی در مهران توزیع می کند
ایلام- فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام گفت: سپاه پاسداران بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام بازگشت زائران از مرز مهران روزانه بین پنج تا ۱۰ هزار وعده غذا بین زوار توزیع خواهد کرد.

 

سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در ستاد اربعین در مرز بین المللی مهران اظهار داشت: تنها مشکل ما در زمینه تغذیه کمبود آرد است که بنا بر اعلام سازمان غله آرد سهمیه اضافه به نانوایی های مهران اختصاص داده نشده است.

وی افزود: سپاه در زمینه بهداشت و درمان یک بیمارستان صحرایی در میدان اربعین واقع در نقطه مرزی مستقر کرده ضمن اینکه سامانه اورژانس نیز در مرز فعال کرده ایم و با دانشگاه علوم پزشکی نیز همکاری میکنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام یادآور شد: بیش از ۲۰ هزار ماسک جهت توزیع بین زایران مهیا شده و کمیته فرهنگی نیز برای اقامه نماز جماعت در مرز تشکیل شده است.

سردار شاکرمی تاکید کرد: در زمینه تامین آب آشامیدنی سه تانکر آب برای استفاده زایران در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیر ایثار برای جابه جایی زائران به استان‌های خود در اختیار داریم و به صورت آماده باش در شهر مهران وجود دارد در زمینه اسکان نیز سه هزار پتو و سه هزار زیرانداز را آماده کردیم که در میدان اربعین قرار گرفته اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.