تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۶

۲۴ موکب آماده پذیرایی از زائرین در مرز مهران

۲۴ موکب آماده پذیرایی از زائرین  در مرز مهران
نگاه اقتصاد

 

رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران گفت:۵۰۰ نفر نیروی مردمی در قالب ۲۴ موکب از سراسر کشور ازجمله اصفهان ، تهران ، قم ، اراک ، شمیرانات ، کاشان،  ایلام ، سپاه و بسیج  استان ایلام ، اوقاف و اموخیریه ، راهداری و حمل و‌نقل جاده ای و  آستان قدس  آماده خدمت به زائران اربعین هستند.

دکتر احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران  در جلسه‌ای که با حضور فرماندار شهر مهران و مدیران مواکب مردمی استان های مختلف کشور  برگزار شد، اظهار داشت: امسال برای مراسم پیاده‌روی اربعین امراسم خاصی نداشتیم و تردد بصورت زمینی ممنوع بود ولی مردم این موضوع را رعایت نکرده اند و همچنان در مرز مهران و مبادی ورودی ایلام و‌مهران معطل مانده اند.

وی گفت: برای بازگشت زائرین از عتبات عالیات تعداد ۱۲ موکب دایر شده ا که با برگزاری این نوع جلسات  در رابطه با پذیرایی از زائرین که قریب به  ۲۲۰ هزار نفر تخمین  داده شده با  هم‌اندیشی و تعامل در این راستا خدمات خوبی ارائه گردد.

کرمی افزود: بیش ۵۰۰ نیروی مؤمن و انقلابی با توان شخصی و مردمی در قالب این موکب‌ها فعالیت دارند تا عملیات مشترکی را رقم بزنند که امروز به یکی از اثربخش‌ترین حرکت‌های فرهنگی تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.