تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

باجه سیار پست در پایانه مرزی مهران دایر شد

باجه سیار پست در پایانه مرزی مهران دایر شد
ایلام - نگاه اقتصاد - مدیرکل پست استان ایلام از راه‌اندازی باجه سیار ارائه خدمات پستی در مرز بین‌ المللی مهران خبر داد و گفت: باجه خدمات پستی تا زمان خروج زائران از مرز به آنها خدمات‌رسانی می‌کند.

 

هدایت فیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در این باجه سیار جمیع خدمات پستی مورد نیاز به زائران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی شرکت پست هیچ وقت تعطیل نبوده و در تمام ایام مشغول خدمت رسانی به مردم است، یادآور شد: نمود عینی این خدمات رسانی با وجود بیماری کرونا شاهد انجام گرفته است.

وی توضیح داد: علی رغم اینکه اکثر سازمان ها شیف بندی و دور کاری داشتند اما شرکت پست بنا به ماهیت کارش که جزو دستگاه های خدمات رسان گروه اول (ارایه دهنده خدمات ضروری) است، بصورت تمام وقت و حتی در روزهای تعطیل رسمی ارایه خدمت می کند.

وی اظهار داشت: با شروع کرونا اکثر خریدهای شهروندان اینترنتی شده و شبکه پستی به عنوان حلقه واسط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی باحجم و ترافیک چند برابری نسبت به قبل از بیماری کرونا مواجه شده است.

فیلی گفت: خدمات پستی علاوه بر اینکه باعث کاهش ترددهای غیر ضروری مردم شده و در کاهش ترافیک شهری و بین شهری و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا نقش اساسی دارد، باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی و هزینه‌های مردم شده است.

وی توضیح داد: شرکت پست امورات مردم را نیابتا حتی در سازمان های دیگر از جمله در ادارات مختلفی چون ثبت اسناد واملاک، پزشکی قانونی، شرکت گاز ،آزمایشگاه مادران باردار ،ثبت نام دانشجویان در جمیع دانشگاه ها و غیره انجام می دهد.

وی یادآور شد: هر پستچی بصورت میانگین روزانه از ۲۰۰ تردد غیر ضروری شهروندان جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: ماموریت جدید شبکه پستی کمک به توسعه کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از تولیدات داخلی وخصوصا کسب و کارهای خانگی است که فاقد مغازه می باشند و با ایجاد فروشگاه های اینترنتی برای آنها ویترین محصولات داخلی شده و برای تولیدات داخلی وخانگی درسطح ملی و بین الملی تبلیغ کرده و با ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و قطع دست واسطه ها باعث کاهش قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نهایی شده و درجهت کاهش تورم و کسب رضایت مردم  در تلاش است.

وی افزود: پست استان ایلام با تلاش همکاران متعهد و پر تلاش در سه سال گذشته رتبه دوم کیفی کشور در ارایه خدمات پستی داشته و در پنج ماهه نخست امسال رتبه اول کشوری را در مقایسه با جمیع ادارات کل پست استان های کشور کسب کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.