تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام:

۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قوطی آب معدنی وارد پایانه مهران شد

۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قوطی آب معدنی وارد پایانه مهران شد
ایلام - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام از ورود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قوطی آب معدنی به پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۶۰۰ هزار عدد توزیع شده است.

 

علی پوراحمد روز دوشنبه نشست ستاد اربعین شهرستان مهران اظهار داشت: از مجموع ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قوطی وارد شده به پایانه مرزی مهران، هم اکنون در انبار های پایانه برای تامین آب آشامیدنی زائران عتبات عالیات ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار قوطی موجود است.

وی افزود: برای خدمات دهی به زوار اربعین ۲ دستگاه تریلر یخچال دار در پایانه مرزی مهران مستقر شده است.

پوراحمد ادامه داد: مجوز حفر سه حلقه چاه برای تامین آب پایانه مرزی مهران به شرکت آب و فاضلاب استان داده شده تا در این ایام با کمبود آب مواجه نشویم.

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام یادآور شد: ۵۰۰ قالب یخ در روز برای اربعین ۱۴۰۰ در مرز بین‌المللی مهران تامین شده است و در مسیر بازگشت زائران آمادگی داریم که این تعداد به یک هزار قالب در روز برسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: میزان آب ورودی به پایانه قبل از ایام اربعین ۳۵ تا ۴۰ لیتر بر ثانیه بود که با حفر یک چاه دیگر این مقدار  هم اکنون به ۸۰ لیتر در ثانیه رسیده است.

نوراله تیموری از اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب به پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۱ تانکر سیار در شهر مهران مستقر است و اکیپ تعمیرات  در راستای رفع مشکل فاضلاب در پایانه مرزی مستقر است.

تیموری همچنین از راه اندازی آزمایشگاه سیار برای کنترل کیفیت آب در پایانه مرزی و شهر مهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.