تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۰۳

سرعت استانداردسازی جایگاه های عرضه سوخت CNG در ایلام

سرعت استانداردسازی جایگاه های عرضه سوخت CNG در ایلام
نگاه اقتصاد

 

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: سازمان ملی استاندارد ایران با اجباری نمودن استانداردهای ملی در خصوص جایگاه‌های تک منظوره و چند منظوره سوخت گیری، از مرداد ماه ۹۲ به حوزه نظارت بر اجرای استانداردهای جایگاه های عرضه سوخت CNG وارد شده است.

همتی با اشاره به اینکه، روزانه هزاران متر مکعب گاز طبیعی فشرده در این جایگاه ها عرضه می شود افزود: سازمان ملی استاندارد، نظارت بر اجرای استاندارد جایگاه ها را به شرکت های بازرسی تابید صلاحیت شده، سپرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: استاندارد سازی جایگاه ها در سراسر کشور، حساسیت و پیچیدگی های این کار، تعامل با ارگان های ذیربط به ویژه وزارت نفت و صاحب اصلی، گفت: این طرح ملی یک ضرورت است و تاکنون مسئولان تعامل خوبی را داشته اند.

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان یادآور شد: در نیمه اول امسال، با وجود شرایط حاد کرونایی حاکم بر استان بازرسی ادواری و استانداردسازی، ۵۷درصد جایگاه های CNG به پایان رسیده و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و جایگاه داران ۲۲ درصد دیگر توسط شرکت تأیید صلاحیت شده در حال انجام فرآیند بازرسی می باشند و بازرسی ادواری ۲۱ درصد باقیمانده نیز در نیمه دوم امسال انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.