تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

جلسه مجمع عمومی تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۹ شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار گردید

جلسه مجمع عمومی تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۹ شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار گردید
نگاه اقتصاد - صورتهای مالی سال 1399 شرکت آب و فاضلاب استان  ایلام در جلسه مجمع عمومی صورت های مالی سال 99 شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصویب شد.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، جلسه مجمع عمومی  تصویب صورت های مالی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در سال ۱۳۹۹  به‌‌صورت ویدئو کنفرانسی باحضور مهندس خشایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(رئیس مجمع عمومی)، دکتر تیموری، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، اعضا هیأت مدیره ، معاونین وصاحبان سهام شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر تیموری، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،  ابتدا گزارشی از  عملکرد فعالیت های سال ۱۳۹۹  شرکت، شامل: حوزه های،  راهبردهای بخش آب و فاضلاب، درآمدها و هزینه‌های منابع و مصارف، اطلاعات بهره برداری از تاسیسات آب و فاضلاب ( مهندسی، توسعه و بهسازی تاسیسات)، بخش منابع انسانی و بهبود بهره وری تحقیقات، و اهم چالش های موجود و راهکارها و اهداف شرکت در سال جاری را بیان نمود.

وی با تاکید بر کاهش هزینه های غیر ضروری گفت : تلاش نموده ایم با برنامه ریزی لازم و انضباط مالی هزینه های این شرکت را کاهش دهیم تا بتوانیم بین درآمدها وهزینه های جاری شرکت توازن ایجاد نمائیم و به اهداف مورد نظر دست یابیم.

دکتر تیموری در ادامه چالش های پیش روی شرکت ، را در بخش های :بالابودن قیمت اجرای پروژها، بالا بودن قیمت تمام شده آب در استان ایلام،  پائین بودن ضریب شهری و روستایی آب بها -بالا بودن هزینه برق مصرفی ، پائین بودن تعداد مشترکین استان، عدم وجود مشترکین صنعتی و صنایع سنگین در سطح استان،  توپوگرافی استان ایلام در شهر ایلام با اختلاف ارتفاع تا ۸۰۰متر وکوهستانی بودن شهر ایلام و وجود  ایستگاها پمپاژها، متعدد، پراکندگی منابع تامین آب  را   برشمردند.

وی همچنین برنامه های پیشنهادی هیئت مدیره در خصوص حوزه های مختلف شرکت را شامل؛ توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب، توسعه فناوری و تحقیقات و مدیریت منابع انسانی، اعمال سیاست صرفه جویی ، حذف هزینه های غیر ضرور و استفاده موثر از ظرفیتها و امکانات موجود، توسعه و بهبود نرم افزار هایی متناسب با آخرین نیازها، ارتقا و بهبود بهره برداری از تاسیسات از طریق سیستم نگهداری و تعمیر (PM، برنامه ریزی برای بهبود فرهنگ استفاده صحیح از آب شرب و… برای سال ۱۴۰۰ را به مجمع ارائه نمود.

در ادامه معاونین شرکت  به ارائه گزارش حوزه فعالیت خود پرداختند و نماینده سهام شهرداری ها نیز  با ارائه گزارشی،  از وضعیت کنونی شرکت آب و فاضلاب ابراز رضایت نمودند.

در ادامه مهندس مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  که ریاست مجمع عمومی را برعهده داشت ضمن ارائه راهکارهای لازم درباره گزارشات ارائه شده، به بیان انتظارات مجمع در حوزه آب و فاضلاب پرداختند.

وی از مدیرعامل و همچنین اعضاء هیئت مدیره شرکت آبفای ایلام به خاطر تلاشهای بعمل آمده در خصوص عملکرد مطلوب شرکت در سال گذشته تشکر و قدردانی نمود.

در این جلسه گزارش حسابرس مستقل قرائت و با اظهار نظر مطلوب توسط سازمان حسابرسی، در مجمع عمومی صورت های مالی سال ۱۳۹۹ به تصویب اعضا  رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.