تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۳

اعتبارات اربعین ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص یافت

اعتبارات اربعین ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص یافت
ایلام - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: اعتبارات ردیف اربعین به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد و کامل به استان تخصیص یافته است.

 

رحمت اله قیصوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از موکب های پایانه مرزی مهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از ابلاغ تخصیص اعتبارات ردیف اربعین توسط معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

وی یادآور شد: این اعتبار به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی و تقویت و توسعه زیرساخت های اربعین استان تخصیص داده شده است.

قیصوری ضمن قدردانی از دستور مساعد میرکاظمی در خصوص ابلاغ تخصیص اعتبارات ردیف اربعین به استان ایلام افزود: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر اخیر خود به ایلام بر ایجاد زیرساخت های مورد نیاز زائران عتبات عالیات و تسهیل در تردد آنان تأکید کرد.

وی ادامه داد: معاون رییس جمهوری در اولین فرصت بعد از سفر به استان، اعتبارات مذکور در حوزه اربعین را به طور کامل و ۱۰۰ درصدی ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا، میرکاظمی جمعه هفته گذشته به همراه رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت به استان ایلام سفر و از پایانه مرزی مهران دیدن کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.