تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

تعامل رسانه ملی استان باشرکت مخابرات استان / عامل مهمی در جهت تنویر افکار عمومی

تعامل رسانه ملی استان باشرکت مخابرات استان / عامل مهمی در جهت تنویر افکار عمومی
نگاه اقتصاد

 

اسدی گفت: یکی از راههای افزایش رضایتمندی مردم، توجه به خواسته ها و مشکلات آنان در مراجعه به دستگاه های اجرایی است، شرکت مخابرات استان می­تواند با توجه به رسالت خدمت رسانی ارتباطی ومخابراتی به آحاد جامعه در این امر مهم پیشرو باشد.

به گزارش روابط عمومی، دراین  مصاحبه مهندس اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام درراستای مشتری مداری وخدمات مناسب به مردم شریف استان ایلام ضمن اشاره به خدمات ارائه شده توسط مخابرات استان وهمچنین نحوه رسیدگی به مشکلات راازطریق رسانه ملی توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه، اسدی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، تعامل رسانه ملی استان باشرکت مخابرات استان را عامل مهمی در جهت تنویر افکار عمومی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و خدمت رسانی مطلوب به مردم برشمرد.

مدیرمخابرات منطقه ایلام همچنین افزود: یکی از راههای افزایش رضایتمندی مردم، توجه به خواسته ها و مشکلات آنان در مراجعه به دستگاه های اجرایی است که شرکت مخابرات استان می­تواند با توجه به رسالت خدمت رسانی ارتباطی ومخابراتی به آحاد جامعه در این امر مهم پیشرو باشد.

مهندس اسدی درپایان اظهارداشت: هدف ما ارائه خدمات مطلوب وباکیفیت به همه مردم عزیزاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.