تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

پزشکان خیر تهرانی مدرسه ۶ کلاسه در آبدانان می سازند

پزشکان خیر تهرانی مدرسه ۶ کلاسه در آبدانان می سازند
ایلام - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با نماینده پزشکان خیر ورودی سال ۶۵ دانشگاه تهران گفت: این‌ گروه خیریه یک‌ مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان آبدانان احداث خواهد کرد.

 

نصرت الله رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این گروه خیریه که شامل جمعی از پزشکان ورودی سال ۶۵ دانشگاه تهران هستند در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم‌ کشور فعالیت داشته و اقدام های خیر خواهانه ای نظیر احداث سه مدرسه در مناطق محروم و بازسازی ۲ مدرسه انجام داده اند.

وی یادآور شد: مدرسه تقبل شده این گروه خیر ۶ کلاسه در روستای توسط این گروه ساخته و اداره کل نوسازی بعنوان متولی ساخت و ساز مدرسه وظیفه کنترل کیفی، نقشه ها، مشخصات، نظارت پروژه و تسهیل در روند پروانه کار و انشعاب ها را بر عهده دارد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: این مدرسه در روستای پشت قلعه آبدانان توسط این گروه احداث که برای ساخت ان ۳۰ میلیارد ریال تعهد شده است.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه برخی خیران در ساخت مدارس ۳۰ تا ۵۰ درصد مشارکت دارند این گروه ۱۰۰ درصد ساخت این پروژه را عهده دار است.

وی با اشاره به پیمان سپاری مدرسه کودکان استثنایی در شهرستان چوار ادامه داد: همچنین دیروز نیز یک مدرسه کودکان استثنایی در چوار با مشارکت ۱۰ میلیارد ریال نیز پیمان سپاری شد.

مدیر کل نوسازی مدارس ایلام ادامه داد: در سطح استان ۳۷ مدرسه در حال احداث وجود دارد که ۳۰ مدرسه با مشارکت خیران نیک اندیش بصورت تمام ساخت یا مشارکتی در حال انجام است.

دکتر قاسمی نماینده گروه پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران که از خیران مدرسه ساز است نیز گفت: این اقدام خداپسندانه با هدف ارتقاء کیفیت آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای خدمت رسانی به علم آموزان مناطق محروم است.

وی افزود: اولین نیاز دانش آموزان برای تحصیل، مدرسه می باشد بنابراین در جهت پیشبرد اهداف تحصیلی و ارتقا علمی دانش آموزان کم برخوردار گروه پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران ساخت مدرسه در مناطق محروم را در اولویت قرار داده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.