تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

فرمانده انتظامی: چهار هزار و ۸۰۰ پرونده قضایی در ایلام مختومه شد

فرمانده انتظامی: چهار هزار و ۸۰۰ پرونده قضایی در ایلام مختومه شد
.

 

ایلام – فرمانده انتظامی ایلام از مختومه شدن چهار و هزار و ۸۰۰ پرونده قضایی طی ۲ سال گذشته تاکنون در این استان خبر داد و گفت: استقرار مددکاران اجتماعی و روانشناسان در کلانتری ها و ارائه مشاوره رایگان در این موفقیت تاثیر گذار بوده است.

سردار دلاور القاصی مهر روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: تمامی اقدامات و موفقیت ها پلیس با حمایت، همراهی و پشتیبانی کردم بوده است و همه اقدامات شبانه روزی پلیس در برخورد با جرایم به منظور بالا بردن احساس امنیت برای مردم است.

وی افزود: ایجاد احساس امنیت بالاتر از ایجاد امنیت است و ایجاد فضایی آرام و بدون استرس برای مردم که مهم ترین هدف ناجا است بخش عمده ای از آن را رسانه ها عهده دار هستند

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده این مجموعه در راستای رسالت خطیر خود بیان کرد: افزایش ۴۹ درصدی رضایت مردمی، کاهش ۵۹ درصدی انتقادات و کاهش ۱۱۷ درصدی شکایات از جمله موفقیت پلیس استان در انجام رسالت خود بوده است.

سردار القاصی مهر با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در اقناع سازی افکار عمومی برای اعمال محدودیت های پلیس، یادآور شد: پلیس همراهی و پشتیبانی اصحاب رسانه را فراموش نخواهد کرد و همواره خواستاریم همکاری با رسانه های بیش از گذشته افزایش یابد.

وی اضافه کرد: مجموعه ناجا با تلاش هم جانبه و شبانه روزی تضمین کننده امنیت است و تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در سایه امنیت است که این مهم را مدافعان و سربازان گمنام ناجا فراهم کرده اند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس استان در بحث آگاه سازی شهروندان در مقابله با کرونا گفت: در ایام اربعین امسال بیش از ۸۲ هزار عدد ماسک بین زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران توزیع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بیش از ۱۲ میلیارد تومان طی ۲ سال گذشته برای تجهیز و زیباسازی کلانتری ها هزینه شده است.

در پایان این نشست و با حضور اصحاب رسانه استان امداد و فوریت سایبری پلیس فتا ایلام افتتاح شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.