تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

در هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

دیدار  و گفتگوی مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام  و فرمانده انتظامی استان

دیدار  و گفتگوی مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام  و فرمانده انتظامی استان
نگاه اقتصاد

 

به مناسبت هفته نیروی انتظامی  مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به همراه معاونین حوزه های مختلف این اداره کل با سردارالقاصی مهرفرمانده انتظامی استان دیدار وگفتگوکردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام ، در این دیدار طرفین بر ضرورت استمرار همکاری در جهت جلوگیری اززمین خواری، رفع تصرف اراضی ملی ودولتی و بازگشت بیت المال تأکید کردند.

مهندس بهادری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر دلیر مردان حافظ نظم وامنیت جامعه، زحمات و تلاش و همکاری پرسنل نیروی انتظامی استان دربحث حفاظت ازاراضی ملی ودولتی را شایسته تقدیر دانست وافزود: درسنوات گذشته افرادکم بضاعت جهت سکونت با مصالح ساختمانی ابتدایی اقدام به تصرف اراضی ملی ودولتی می نمودندکه مسئله با همکاری دستگاه های حمایتی قابل پی گیری و رفع بود اما هم اکنون با اشخاص سازماندهی شده و با برنامه که هدف آنها تصرف زمینهای مرغوب ملی و دولتی با متراژهای بالا می باشد مواجه هستیم.

ایشان افزود: امیدواریم همکاری بین یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی با نیروی انتظامی و البته با حمایت دستگاه قضا افزایش یابد.

سردار القاصی مهر نیز با قدردانی از زحمات راه و شهرسازی استان درجهت جلوگیری از تضعیع بیت المال خاطرنشان کرد: جلوگیری ازتصرف اراضی ملی هر چند به صور مستقیم حفاظت از بیت المال است درابعاد دیگر جلوگیری ازحاشیه نشینی و ساخت و سازهای مغایر با اصول مهندسی است که در آینده معضلات بسیاری به لحاظ ایمنی حوادث غیرمترقبه، امنیتی و اجتماعی  به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.