تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۲

واگذاری یک هزار و ۸۱۱ واحد مسکن محرومان در ایلام

واگذاری یک هزار و ۸۱۱ واحد مسکن محرومان در ایلام
ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع واحدهای مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون یک هزار و ۸۱۱ واحد واگذار شده است.

 

حبیب الله محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ تاکنون پرونده ۲ هزار واحد سهمیه مسکن ‌محرومان به بانک های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و ۹۵۲ مورد عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحدها در استان افزود: عملیات پی کنی ۲ هزار واحد انجام و ۲ هزار واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات تاکید کرد: اعتبار مصوب تسهیلات یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به ۹۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

محبی با اشاره به طرح ویژه مسکن روستایی در استان هم یادآور شد: سهمیه احداث مسکن روستایی طرح ویژه سال ۱۴۰۰ نیز به مانند طرح مسکن ‌محرومان ۲ هزار واحد بوده که برای هر واحد یک میلیارد ریال با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است.

وی، میزان تسهیلات ابلاغی در اجرای طرح مسکن‌ ویژه محرومان تاکنون را ۲ هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: تاکنون سهمیه بانک تجارت ۱۱۸ درصد ، بانک‌ سپه ۲۰۱، رفاه ۹۷، مسکن ۹۵، ملت ۷۵، صادرات ۶۹، ملی ۵۹ بانک درصد انجام شده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان ایلام ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر معادل ۷۳ صدم درصد جمعیت کل کشور است و رتبه آخر میزان جمعیت را در میان استان‌ها دارد.

استان ایلام دارای ۶۰۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۸۲ هزار نفر است./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.