تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد: روند احداث مسکن ملی استان ایلام شتاب می گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:  روند احداث مسکن ملی استان ایلام شتاب می گیرد
نگاه اقتصاد - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرایی شدن۱۴۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در قالب ۶۲ پروژه و صدور پروانه احداث 870  واحد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، در جلسه ای که به منظور رفع موانع اجرایی طرح اقدام ملی مسکن که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شهردار ایلام ،نمایندگان سازمان بازرسی استان و جمعی از مسئولین دستگاههای مربوط به طرح اقدام ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، تسریع روند اجرای طرح مذکور در دستور کار قرار گرفت.

مهندس بهادری در این جلسه گفت: تاکنون ۱۵۳۸۸۲مترمربع ( بیش از ۱۵هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده ومراحل احداث ۱۴۰۰ واحد مسکونی توسط کارگزاریها طبق تفاهم نامه های مختلف ازجمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و … اجرایی شده وتا کنون پروانه ۸۷۰ واحدساختمانی به این منظور صادر و ۵۶۳ واحد نیز انتظار صدور پروانه قرار دارد.

وی هدف از تشکیل جلسات با مدیران دستگاههای ذی ربط در ساخت مسکن را رفع موانع اجرایی و تسریع روند مراحل اداری طبق قوانین و مقررات عنوان کرد و افزود: با راهکارهای بررسی شده در این جلسات شاهد تسریع جهش تولید مسکن در استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهر های استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز در طی دو سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱طبق قانون جهش تولید مسکن ۱۴۰۶۲ واحد عنوان کرد که برای احداث این میزان واحد مسکونی تا کنون ۵۰۸۷۹متر مربع زمین در نظر گرفته شده که قابلیت احداث۲۹۳۹ واحد مسکونی را دارد و برای تأمین زمین ما بقی واحدهای در نظر گرفته شده ۱۵۶۴۴۰۹ متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرها در حال انجام می باشد که در صورت تحقق این میزان زمین قابلیت احداث۲۰۳۵۷ واحد مسکونی طبق استانداردهای تعریف شده در آن وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد با تأمین زمین مورد نیاز به زودی ثبت نام جهش تولید مسکن در سایر شهرهای استان نیز در در سامانه www.saman.mrud.ir  آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.