تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

۳۳۳ فضای آموزشی با مشارکت خیرین در ایلام بنا شده است

۳۳۳ فضای آموزشی با مشارکت خیرین در ایلام بنا شده است
ایلام -مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ۳۳۳ فضای آموزشی از بدو تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز با یک هزار و ۵۳۶ کلاس درس در این استان بنا شده است.

 

نصرت اله رحیمی روز دوشنبه در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ایلام همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: همچنین سال گذشته ۳۴ فضای آموزشی با ۱۳۳ کلاس درس و زیربنای ۱۲ هزار و ۲۱۱ متر مربع و میزان مشارکت ۳۲۰ میلیارد ریال احداث شد.

وی افزود: از مجموع ۳۸ پروژه در دست اجرا در سال جاری که مشتمل بر ۲۳۱ کلاس است ۳۵ پروژه با ۱۹۴ کلاس با مشارکت خیرین نیک اندیش در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: سه پویش سال گذشته و امسال با عنوان های” مهر را با محرم آغاز کنیم”، “همه بچه های ایران فرزند من “و پویش به رنگ مدرسه برگزار شد.

رحیمی بیان داشت: در پویش به رنگ مدرسه هیچ از کمک مالی مطالبه نشد و تنها دانش آموزان ایده های خود را در قالب نقاشی به تصویر کشیدند و هر تصویری که بیشترین تایید را در فضای مجازی به ثبت رساند، بعنوان ایده و نقاشی برتر انتخاب شد.

وی تصریح کرد: همچنین در همایش به رنگ مدرسه دانش آموز ایلامی حائز رتبه نخست شد و امروز در این جشنواره از وی تجلیل می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و تمامی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز استان یادآور شد: خیرین مدرسه ساز با اهتمام و همدلی همواره در ساخت مدارس از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: ایلام در پویش آجر به آجر رتبه دوم و در پویش به رنگ مدرسه رتبه پنجم کشور را کسب کرد.

رحمان نیاکان با قدردانی از دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها افزود: ساخت ۳۳۳ مدرسه از بدو تأسیس مجمع خیرین تاکنون کار بزرگ خیرین نیک اندیش است که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: مجمع خیرین ایلام در راستای ساخت فضای های آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار اهتمام ویژه دارد.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از ۱۴ خیر مدرسه ساز استانی و ملی با اهدای لوح تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.