تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۹

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: آمادگی هلدینگ ایرانیان برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن ایلام

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: آمادگی هلدینگ ایرانیان برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن ایلام
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: هلدینگ ایرانیان برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن در استان اعلام آمادگی کرده و پای کار است.

 

جهانگیر رستمزاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در طرح پارک پلی‌پروپیلن ایلام شامل ۶ زون تولید، قالب تزریقی، فیلم و شیت، قالب بادی، پایپ، روکش محافظ و الیاف است.

وی تاکید کرد: با توجه به‌ وجود پتروشیمی ایلام و ذخایر غنی نفت و گاز استان، زنجیره ارزش صنعت نفت با احداث پارک پلی‌ پروپیلن در ایلام تکمیل می‌شود.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: اشتغالزایی برای چهار هزار و ۸۰۰ نفر بطور مستقیم و ۹ هزار نفر بطور غیر مستقیم از مزایای بهره برداری از این پارک است که نقش حائز اهمیتی در توسعه استان نیز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار ایلام و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در دیدار اخیر خود با مدیرعامل هلدینگ ایرانیان به ضرورت تسریع در روند اجرای پارک ملی پلی پروپیلن در ایلام تاکید کرد.

محمد نوذری در ادامه رایزنی های خود با مسئولان ارشد کشوری برای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی استان ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ با اشرف زاده مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار ایلام در حاشیه این دیدار، از راه اندازی پارک ملی پلی پروپیلن در ایلام خبر داد و گفت: وزارت نفت برای احداث و راه اندازی پارک پلی پروپیلن در پایین دست پلی پروپیلن به عنوان نخستین پارک زنجیره صنایع تکمیلی پلی‌پروپیلن کشور ظرف ۲ تا سه سال آینده و تامین سرمایه آن از طریق هلدینگ پترول و صندوق بازنشستگی وزارت نفت دراستان برنامه‌ریزی کرده است.

همچنین در این نشست مدیرعامل هلدینگ ایرانیان برای سرمایه گذاری در راه اندازی پارک پلی پروپیلن با بخش خصوصی اعلام آمادگی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.