تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

سردار اشتری:حسن همجواری با کشور عراق در آبراه مرزی اروندرود حاکم است

سردار اشتری:حسن همجواری با کشور عراق در آبراه مرزی اروندرود حاکم است
آبادان - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به آمادگی، روحیه بالا و تجهیزات مناسب دریابانی ناجا برای حفظ و پاسداری از آبراه اروندرود گفت: حسن همجواری با کشور دوست و برادر عراق  در مرز آبی اروندرود حاکم است.

 

سردار حسین اشتری چهارشنبه با حضور در عرشه ناوگروه شناوری دریابانی آبادان در دهانه اروند رود، درجمع خبرنگاران بیان کرد: روحیه بالا، آمادگی خوب و تجهیزات مناسب عامل تقویت دریابانی ناجا و برقراری امنیت در این آبراه شده است.

وی با بیان اینکه امنیت بسیار خوبی در منطقه و آبراه اروند حاکم است افزود: همکاری خوبی بین مرزبانی و دریابانی عراق و ایران وجود دارد و وضعیت مناسبی در این حوزه داریم.

سردار اشتری گفت: در تلاش هستیم تجهیزات شناوری به ویژه مجموعه دریابانی را اضافه کنیم؛ پارسال تعدادی شناور اضافه شد و امیدواریم تا پایان امسال و سال آینده نیز تجهیزاتمان در دریا افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: وضعیت مرزهای خشکی و دریایی خوزستان بسیار عالی و خوب است و مرزبانان نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی، و سپاه پاسداران مشغول خدمت و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی شناسایی و برخورد با کسانی است که سلاح را به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌کنند افزود:با اشراف خوبی که همکاران در این زمینه داشتند بخش‌های عمده از باندها و شبکه‌هایی که سلاح غیرمجاز وارد می‌کردند، شناسایی شدند.

وی گفت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی و تجهیزات خوبی که دارد توانسته موارد بسیاری از باندهای قاچاق سلاح را شناسایی ، و با آنها برخورد کنند و به یاری خدا این روند را افزایش خواهیم داد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزبانی در جنوب غرب خوزستان صبح روز چهارشنبه وارد آبادان شد.

وی همچنین با خانواده شهیدای نیروی انتظامی،مرزبانان و سران عشایر نشست برگزار کرد و از مناطق مرزی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر دیدن کرد.

رودخانه مرزی اروند رود در جنوب غرب خوزستان واقع است و مرز دو کشور ایران و عراق را در این منطقه تشکیل می‌دهد. این رودخانه در نهایت به شمال غرب خلیج فارس می‌ریزد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.