تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

با حضور شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

مانور مقابله با مخاطرات سیل در شهرستان پل دختر استان لرستان برگزارشد

مانور مقابله با مخاطرات سیل در شهرستان پل دختر استان لرستان برگزارشد
نگاه اقتصاد

 

مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: مانور تمرینی_ آموزشی مقابله با مخاطرات سیل به میزبانی صنعت آب و برق استان لرستان و با مشارکت استان های ایلام و خوزستان و کرمانشاه در منطقه گل گل شهرستان پل دختر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، دکتر نوراله تیموری ضمن بیان این خبر، تصریح نمود:  مانور تمرینی_ آموزشی منطقه جنوب غرب وزارت نیرو با هدف مواجهه با سیل و آسیب های پس از آن در حوزه آب و برق به میزبانی صنعت آب و برق استان لرستان، در روز  ۱۸آبان ماه ۱۴۰۰ با مشارکت استان های جنوب غربی کشور در شهرستان پل دختر برگزار شد.

وی افزود: در این مانور اکیپ هایی از شرکت های آبفا و توزیع برق استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان به عنوان استان های یاری رسان به استان لرستان شهرستان پل دختر اعزام شدند.

تیموری اظهار داشت: شرکت آبفا استان با اعزام سه اکیپ واکنش سریع متشکل از نیروهای متخصص و با تجربه و سه خودرو عملیاتی ، سه خودرو کمکدار فرماندهی و یک خودرو پشتیبانی و خدمات ، بعنوان استان معین  در این مانور مشارکت نمود.

ایشان در ادامه افزودن مطابق سنایور مانور تاسیسات زیر بنایی آب شرب شهر پلدختر در اثر سیل در ۵ نقطه آسیب شدید دیده و آب شهر قطع شده بود که  تیم های واکنش سریع این شرکت با رفع  حوادث قطعی برق چاه شماره یک گل گل ، مهار و خنثی سازی نشت گاز کلر  و پایش کیفیت آب شرب و آبرسانی سیار بیشترین نقش را مانور ایفا نمود.

مدیر عامل شرکت آبفا استان ضمن مفید و سازنده دانستن این مانور که با هدف تمرین و ایجاد آمادگی و  سنجش میزان توان سازمان های خدمات رسان در شرایط بروز حادثه و ارتقاء توان آمادگی در مقابله با وقوع سیل احتمالی، با توجه به واقع شدن در آستانه فصل پاییز و شروع زمان بارندگی ها انجام شد، گفت: در این مانور علاوه بر شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاههای اجرای خدمات رسان توان نیروهای عملیاتی این سازمانها نیز در مواجهه با حوادث محتمل سنجیده شد.

 

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.