تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

آتش نشانان ادامه دهنده مسیر شهدا هستند

آتش نشانان ادامه دهنده مسیر شهدا هستند
ایلام - سرپرست شهرداری ایلام گفت: آتش نشانان به واقع همان ادامه دهندگان راه شهدا هستند که همچون شهدا برای نجات دیگران به دل خطر می زنند.

 

خالق منصوری روز شنبه در رزمایش تخصصی آتش نشانی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام برگزار شد، افزود: آتش نشانان افراد از خودگذشته ای هستند که برای حفظ جان دیگران از جان و سلامت خود می گذرند.

وی اظهار داشت: آتش نشانان در هنگام بروز حوادث، جزء اولین یگان های امدادی هستند که در بطن حادثه قرار می گیرند و برای نجات جان افراد در تمام صحنه ها پای کار هستند.

منصوری ادامه داد: برگزاری این رزمایش ها به میزان آمادگی نیروهای آتش نشان و نیز بررسی کیفیت تجهیزات و امکانات ایستگاه های آتش نشانی کمک می کند.

معاون مدیریت بحران استانداری ایلام نیز گفت: جایگاه آتش نشانان و اهمیت شغلی این افراد بر هیچکس پوشیده نیست و مردم قدردان تلاش های آتش نشانان در نجات جان همنوعانشان هستند.

چراغی پور ادامه داد: آتش نشانان به به خطر انداختن جان شیرین خود به دنبال نجات دادن جان دیگران هستند و چه بسا در این راه خود نیز دچار آسیب های جدی می شوند.

وی افزود: نکته مهم در حوزه آتش نشانی تلاش برای تامین و تهیه تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی است تا سرعت عمل و کیفیت کار آتش نشانان افزایش یابد.

در این رزمایش تخصصی که با مشارکت ایستگاه های آتش نشانی شهر ایلام برگزار شد، اطفای حریق ماشین و نجات مصدوم گرفتار در خودرو، امداد در ارتفاع، اطفای فردی که دچار آتش سوزی شده، سنجش آلودگی محیط و … اجرا شد.

در حالِ حاضر شهر ایلام سه ایستگاه آتش نشانی فعال دارد و چهارمین ایستگاه نیز در مرکز شهر ایلام در دست ساخت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.