تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

مدیرکل صدا وسیمای ایلام: امکان دریافت هشت شبکه اچ دی در دهلران میسر شد

مدیرکل صدا وسیمای ایلام: امکان دریافت هشت شبکه اچ دی در دهلران میسر شد
ایلام - مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: هشت شبکه با کیفیت اچ دی به ظرفیت شبکه های تلویزیونی در شهرستان مرزی دهلران اضافه شد.

 

محمد بازوند روز یکشنبه در آیین افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در دهلران با  اشاره به سوابق مردم این شهرستان در دفاع مقدس اظهار داشت: رنگین کمان قومیت ها در دهلران در اوج وحدت و یکپارچگی وجود دارد و ما سهم شهرستان را در صدا و سیما لحاظ می کنیم.

وی از راه اندازی هشت شبکه تلویزیونی با کیفیت اچ دی در دهلران خبرداد و افزود: راه اندازی چهار رادیونما نیز از دیگر اقدامات در شهرستان است که در مجموع از این پس ۲۶ شبکه تلویزیونی شهرستان قابل دریافت است.

مدیرکل صداوسیمای ایلام یادآور شد: برای رفع مشکلات قطعی شبکه ها که با راه اندازی سیگنال زمینی بخش مهم آن مرتفع شده نیاز است یک دستگاه ژنراتور برق تامین و مکان آن فراهم شود تا با مشکل قطعی روبرو نشویم.

بازوند تاکید کرد: مردم مرزدار دهلران  از امروز علاوه بر شبکه هایی که بصورت اچ دی داشتند، می توانند از شبکه های تلویزیونی با فرمت اچ دی و به شکل و کیفیت بهتر تصویر برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تاکنون در شهرستان مشکلات پخش ماهواره ای فوتبال داشتیم که به لحاظ رعایت مقررات بین المللی مجبور بودیم به شکل سیگنال رسانی زمینی این کار به شکل پایدار انجام دهیم.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر خبری صدا و سیما در دهلران گفت: مردم این شهرستان شایسته بهترین خدمات هستند

بازوند به استفاده دشمن از ابزار رسانه در اشغالگری غیر نظامی اشاره و اضافه کرد: دشمن در این جنگ هویت، فرهنگ، خانواده و فرزندان ما را نشانه گرفته است

وی نبرد واقعی را نبرد اراده ها برشمرد و افزود: کشوری در این نبرد پیروز است که اراده خود را بر دیگر کشور ها حاکم کند، در سنگر رسانه بر آن هستیم که از ابزار رسانه در خدمت به مردم شهرستان مرزی دهلران و استان ایلام بخوبی استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام افزود: دهلران متناسب با همه ظرفیت هایش در زمینه سریال سازی و تله فیلم فعالیت دارد و صدا و سیما آمادگی دارد تا با مشارکت شهرستان در این زمینه ها همکاری کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه  دهلران نیز با اشاره به وسعت، جمعیت، تنوع قومی، ظرفیت های نفت و گاز، عملیات های مختلف و مرز مشترک در شهرستان مرزی دهلران گفت: تنوع قومیت شهرستان در برنامه ها لحاظ و برنامه های تولیدی به زبان عربی مد نظر باشد و این مهم می تواند بسترساز برنامه سازی باشد.

مجید عسگری به مشکلات پخش زنده فوتبال در شهرستان اشاره و تاکید کرد: رفع این مشکل ضروری است که با توجه به همت صدا و سیما اقدامات خوبی شده و باید تکمیل شود.

وی وجود شرکت های فعال در منطقه را از دیگر ظرفیت ها برشمرد و یادآور شد: این شرکت ها برای معرفی شدن و از طرفی رفع مشکلات می توانند از ظرفیت صدا وسیما بهره مند شوند.

عسگری ابراز امیدواری کرد راه اندازی دفتر خبری صدا و سیما در دهلران گامی در جهت تسریع خدمات و پوشش اخبار شهرستان از طریق صداوسیمای استان باشد./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.