تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

استاندار ایلام:

ملت ایران در ۲۲ بهمن تودهنی به دشمنان غربی ، عبری و عربی می زنند

ملت ایران در ۲۲ بهمن تودهنی به دشمنان غربی ، عبری و عربی می زنند
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه دهه فجر مقدمه و زمینه ساز برقراری جبهه حق در عالم شد، گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن تودهنی به دشمنان غربی ، عبری و عربی می زنند

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای زرانگوش اظهار داشت: افتتاح سالن چند منظوره روستای زرانگوش از مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان است.

وی افزود: مردم با حضور گرم و پرشور خود در این جشن بزرگ موجب شدند تا خدمت بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

استاندار ایلام ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ظلم و ستم برای همیشه پایان یافت و دهه فجر مقدمه و زمینه ساز برقراری حق بود.

بهرام نیا یادآور شد: این حق و حقیقت در ۲۲ بهمن محقق شد و بساط نظام شاهنشاهی را بر هم زد.

وی اضافه کرد: اگر جشن های انقلاب را با جشن های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد برای برگزاری آن جشن ها از ۲۰۰ هزار دلار تا ۷۰۰ هزار دلار هزینه می کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از خدمه های شاه در خاطرات خود چنین آورده که بودجه ۲ سال کشور سوئیس صرف ۲ روز جشن در ایران زمان طاغوت می‌شد و ضیافتی که از پول مردم فقیر و مستمند ایران جمع می کردند بجای صرف هزینه های توسعه و آبادانی، صرف ضیافت‌های آنان می‌ شده است.

بهرام نیا گفت: شاه در واقع ضعف شخصی خود را به این وسیله جبران می کرد، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی جشن هایی که برگزار می شود، کاملا مردمی است و در دهه مبارک فجر این هزینه‌ها صرف بهداشت، راه، اقتصاد، درمان و سایر امورات می شود.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش کرد تا جشن انقلاب امسال را محو کند اما مردم به دشمنان تو دهنی محکمی زدند، ، دشمنان غربی ، عبری و عربی کور خوانده‌اند ، چراکه ملت ایران از نسل و تبار شهدا هستند.

استاندار ایلام از افتتاح یا کلنگ زنی ۲۴۸ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مبلغ سه هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان برای افتتاح و یا کلنگ زنی این طرح ها هزینه شده است.

گفتنی است ۲۷ پروژه شهرستان بدره همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.