تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

نقش کمیته امداد در محرومیت زدایی هلیلان ستودنی است

نقش کمیته امداد در محرومیت زدایی هلیلان ستودنی است
ایلام - فرماندار هلیلان نقش کمیته امداد امام خمینی (ره) را در پشتیبانی و حمایت از محرومان این شهرستان بی بدیل دانست و گفت: این نهاد در کنار بنیاد علوی برای کمک رسانی به مردم اهتمام دارد.

 

سعید شهبازی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهاد هایی است که بیشترین و متنوع ترین خدمات را در منطقه محروم هلیلان داشته و در کمک رسانی به مستمندان و محرومان این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی افزود: طی سال های اخیر تحول بسیار خوبی در زمینه محرومیت زدایی هلیلان صورت انجام شده اما این شهرستان همچنان نیازمند خدمت رسانی ویژه و کار جهادی هم جانبه است.

فرماندار هلیلان ادامه داد: همچنین طی چند سال اخیر در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان نیز تحول مهمی در شهرستان انجام شده که این اقدام خیرخواهانه مدیون کار جهادی مددکاران و مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره)  است.

شهبازی تاکید کرد: علاوه بر ساخت مسکن، توزیع لوازم خانگی، ارائه کمک های نقدی ویژه به خانواده ها و ایجاد طرح های اشتغال زایی از دیگر اقدامات شاخص کمیته امداد در هلیلان بوده که شایسته قدردانی است.

وی یادآور شد: هم ما با تمام توان خود آماده همکاری با کمیته امداد در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان شهرستان هستیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد./ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.