تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۰

۲۷ روستای هلیلان به شبکه سراسری گاز متصل شدند

۲۷ روستای هلیلان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
ایلام-  رییس اداره گاز هلیلان گفت: ۲۷ روستای بخش مرکزی این شهرستان با احتساب روستای دره باریک که به تازگی با همکاری شرکت گاز کرمانشاه به شبکه گاز سراسری متصل شده از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

پویان ازهاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: عملیات گازرسانی به روستای دره‌باریک طی نشست با فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه و با همکاری مدیرعامل شرکت گاز استان انجام شد.

وی افزود: پس از اخذ مجوزهای لازم و با همکاری شرکت گاز استان کرمانشاه از طریق آخرین خط اتصالی استان کرمانشاه واقع در روستای شاهبداغ، با اخذ انشعاب فرعی و نصب ایستگاه اندازه‌گیری، گاز به روستای دره باریک رسید.

رییس اداره گاز هلیلان ادامه داد: برای عملیات گازرسانی روستای ۳۰ خانواری دره باریک از توابع بخش مرکزی  هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

ازهاری تاکید کرد: پس از رضایت معارضان منطقه و اخذ مجوزهای لازم برای گازرسانی به این روستا ۴.۵ کیلومتر لوله گذاری شده است.

وی اظهار داشت: طی ماه آینده نیز روستای گراب نیز بعنوان تنها روستا بخش مرکزی که به شبکه گاز سراسری متصل نبود، مردم آن از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

رییس اداره گاز هلیلان با بیان اینکه ۵۰ درصد عملیات گاز رسانی به روستای گراب انجام شده است، افزود: پیش بینی می شود برای گاز رسانی این روستا چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد./ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.