تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

معاون استاندار: کاهش شیوع کرونا در ایلام نتیجه افزایش پوشش واکسیناسیون است

معاون استاندار: کاهش شیوع کرونا در ایلام نتیجه افزایش پوشش واکسیناسیون است
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: روند ابتلا به کرونا در ایلام نزولی شده و این اتفاق بسیار خوبی برای مهار این بیماری بوده که در نتیجه افزایش پوشش واکسیناسیون بدست آمده است.

 

جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: سه شهرستان ایلام از وضعیت قرمز خارج شده و اکنون نارنجی هستند و شرایط در استان به نسبت پیک پنجم مناسب است.

وی افزود: این که وارد پیک جدید نشدیم نتیجه افزایش واکسیناسیون بوده و با رعایت پروتکل ها و مسایل بهداشتی این امر محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: سال قبل همین موقع آمار فوتی زیادی داشتم اکنون مراسمات سالگرد آنها با تجمع افراد زیادی در آرامستان ها برگزار می شود که از رسانه ها می خواهیم اطلاع رسانی تا مردم مردم تجمع نکنند.

رستمزاد یادآور شد: مرکز سرپایی شهید سلیمانی کار بزرگی در خدمت به مردم استان انجام داده و همپای مراکز درمانی در بهبود بیماران کرونایی تلاش کردند.

وی اضافه کرد: تلاش همه دستگاه ها و مجموعه ها اعم از سپاه، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و انتظامی و همه با علوم پزشکی همکاری خوبی داشته اند که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: همه ما در بحث کرونا با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مسوول هستیم و همه ادارات، سپاه، بسیج ، هلال احمر و همه طبق قانون پای کار بودند و در بهبود وضعیت کرونا در استان تلاش زیادی کردند.

رستمزاد اظهار داشت: آمارها در استان رو به کاهش است و امیدواریم با تداوم این روند وارد پیک نشویم اما این دلیل بر سهل انگاری و ساده انگاری کرونا نشود.

وی در ادامه خواستار پیگیری برای افزایش آمار واکسیناسیون دانش آموزان شد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.