تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

مدیرکل راه ایلام: راه ارتباطی چشمه چاهی – سفیدخانی سیروان امسال تکمیل می شود

مدیرکل راه ایلام: راه ارتباطی چشمه چاهی – سفیدخانی سیروان امسال تکمیل می شود
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از بهره برداری راه ارتباطی چشمه چاهی - سفیدخانی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از این راه ارتباطی محور ایلام به شهرستان سیروان هشت کیلومتر کوتاه تر می شود.

 

عبدالله بهادری روز یکشنبه در بازدید از مراحل احداث این پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه راهسازی چشمه‌چاهی – سفیدخانی محور ایلام – سیروان در ۲ قطعه در حال انجام است.

وی افزود: طول این پروژه هفت کیلومتر است که ظرف روزهای گذشته سه کیلومتر این طرح از سمت شهرستان سیروان تکمیل و آسفالت شد و چهار کیلومتر باقیمانده نیز با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: احداث این پروژه هفت کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از هشت کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند.

بهادری در خصوص پروژه احداث چهارخطه خروجی شهر آبدانان هم گفت: قطعه اول این پروژه به طول ۲ کیلومتر تا تقاطع تونل کبیرکوه با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء ایمنی و حذف نقاط پرحادثه خروجی شهر آبدانان به سمت دهلران عنوان کرد و یادآور شد: مطالعات ادامه مسیر برای ارتقاء به چهار خطه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص قطعه دوم این‌ پروژه نیز گفت: این‌ پروژه سه و نیم کیلومتر طول دارد که به تازگی با مبلغ قرارداد ۳۸ میلیارد تومان با پنج درصد پیشرفت آغاز شده است.

بهادری با اشاره به اعتبار تخصیص یافته از محل سفر رییس جمهوری به استان برای تکمیل تونل کبیرکوه بیان کرد: برای تکمیل تونل کبیرکوه و راه های طرفین آن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین ۴۰ میلیارد تومان نیز برای بهسازی قطعه اول راه اصلی صالح آباد – ایلام- حمیل در نظر گرفته شده است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.