تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

باشگاه‌های متقاضی تبلیغات محیطی ضمانت‌نامه ندادند؛ درودگر: در قراردادهای تجاری سرخآبی‌ها ضوابطی حاکم و لازم‌الاجرا است

باشگاه‌های متقاضی تبلیغات محیطی ضمانت‌نامه ندادند؛ درودگر: در قراردادهای تجاری سرخآبی‌ها ضوابطی حاکم و لازم‌الاجرا است
تهران- عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: ما دوست داریم در بحث تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها کمک کنیم اما در قراردادهای تجاری قوانین دست ما را بسته است. گزارشات خود را به فدراسیون می‌دهیم تا آنها تصمیم نهایی را در این مورد بگیرند.

 

«صادق درودگر» امروز (دوشنبه) در گفتوگو با خبرنگار ورزشی ما اظهار داشت: قرار بود تا آخر وقت اداری امروز ( دوشنبه اول آذرماه) باشگاه‌هایی که به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی و اجرای آن به دست خودشان هستند، تضامین مورد نظر سازمان لیگ را ارائه کنند که چنین اتفاقی رخ نداد.

وی افزود: با توجه به اینکه ما یعنی سازمان لیگ کارگزار فدراسیون فوتبال در برگزاری لیگ است، گزارش خود را به صورت مکتوب و کامل تحویل خواهیم داد.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: برای عقد قراردادهای تجاری برای فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که دولتی محسوب می‌شوند، ضوابطی حاکم است و باید قانون به طور کامل اجرا شود.

درودگر اضافه کرد: در بازی استقلال و نساجی مازندران برغم اینکه واگذاری تبلیغات محیطی جزو مصوبات نبود. برای اینکه با باشگاه‌ها همکاری کنیم، این اتفاق افتاد اما قرار بر این شد ضمانت‌ها داده شود.

وی تاکید کرد: مدیران استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه در حوزه دولتی خدمت‌رسانی ‌کرده و آشنا به قوانین معاملات دولتی بوده و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند، نه می‌خواهند و نه می‌توانند قوانین را زیر پا بگذارند./ ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.