تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

وزیر ارشاد: به جریانی که خروجی آن به سبد انقلاب نریزد کمک نمی‌کنیم

وزیر ارشاد: به جریانی که خروجی آن به سبد انقلاب نریزد کمک نمی‌کنیم
قم - وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی گفت: به مسئولان ارشد وزارتخانه اعلام کرده‌ام که یک ریال به جریان معاند انقلاب که هیچ، جریانی که خروجی آن به سبد انقلاب اسلامی نریزد، کمک نخواهیم کرد.

 

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مجمع عمومی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ، محمد مهدی اسماعیلی طی سخنانی در میان اعضای این مجمع در محل سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی اظهار داشت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که به اذن خدای متعال، قطعا مشکل‌های موجود را اصلاح خواهیم کرد، با علم کامل به این موضوع‌ها، وارد این وزارتخانه شده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رویه موجود را اصلاح کنم و به فضایی پاک و اسلامی برسیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در آغاز سده جدید شمسی و در گام دوم انقلاب اسلامی باید به تحول که کلیدواژه رهبر معظم انقلاب در انتصاب‌های گوناگون است، برسد و برای رسیدن به تحول، تلاش خود را آغاز کرده‌ایم.

وی بیان داشت: ما در بخش‌های گوناگون وزارت فرهنگ و ارشاد برای رسیدن به تحول و اهدافی که مامور به آن هستیم، تغییرهایی را آغاز کرده و انجام داده.ایم تا شاهد برخی مسائل مشکلداری که تاکنون با آن مواجه بوده ایم، نباشیم.

وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه فیلم‌های مناسبی را در جشنواره فیلم فجر امسال داشته‌ایم و اجازه ندادیم فیلم‌های سیاه وارد این جشنواره شود، البته برخی از فیلم‌ها نیز دارای اشکال‌هایی بود که به آنان اعلام شده تا اشکال‌های موجود را اصلاح نکنند، اجازه اکران نخواهند گرفت.

وی اظهار داشت: تولید فیلم خوب در موضوع‌های گوناگون جزو برنامه‌های این وزارتخانه است و تولیدهای خوبی در این زمینه آغاز شده است.

اسماعیلی گفت: انتصاب‌ها در وزارت ارشاد بر اساس آرمان‌های انقلابی است و افرادی را انتخاب کرده و خواهیم کرد که بتوانیم به اهداف انقلاب نزدیک‌تر شویم.

اسماعیلی افزود: مسائل دشواری در این مسیر وجود دارد که نیازمند همکاری و همیاری حوزویان است تا بتوانیم شاهد تحول در فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم.

وی بیان داشت: به مسئولان ارشد وزارتخانه نیز اعلام کرده‌ام که یک ریال به جریان معاند انقلاب که هیچ، جریانی که خروجی آن به سبد انقلاب اسلامی نریزد، کمک نخواهیم کرد.

وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که در راستای جوان‌گرایی چه کارهایی انجام داده‌اید اظهار داشت: معاون استان‌های وزارتخانه، جوانی متولد سال ۱۳۶۵ است و برای انتصاب‌های استانی نیز جوان‌گرایی را مدنظر قرار داده‌ایم.

اسماعیلی گفت: وزارت ارشاد در موضوع‌های گوناگون، تفاهم نامه‌های بسیاری را با نهادها و مراکز گوناگون به امضا رسانده تا شاهد تولیدهای مناسبی در عرصه‌های گوناگون باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.