تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

دیدار امام جمعه ایلام با مدیر عامل مجمع خیران کشور

دیدار امام جمعه ایلام با مدیر عامل مجمع خیران کشور
نگاه اقتصاد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام روز پنجشنبه با حمزه زاده، مدیر عامل مجمع خیران کشور و حاج حمید شاه حسینی عضو هیات مدیره این مجمع و خیر سازنده شیرخوارگاه بهزیستی ایلام  دیدار کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در این دیدار گفت: خدمت به نیازمندان توفیقی است که خداوند به افراد خیر اعطا و باید از این فرصت استفاده بهینه کنند.

وی با ذکر اینکه بسیاری از افراد دارای تمکن مالی مناسب بوده ولی بدرستی آنرا هزینه نمی کنند، ادامه داد: هزینه درست درامد نعمتی است که خداوند به افراد خیر داده است.

وی با تقدیر از افراد خدمات افراد خیر گفت: وقتی فردی خیر به مرحله ای برسد که اموال خود را متعلق به خدا بداند بدون شک بدرستی از ان استفاده و بهره خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خدمت به مردم این استان که در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان ایستادگی کردند بسیار ارزشمند است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از مشارکت  حاج حمید شاه حسینی خیر سازنده  شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل گفت: این مرکز مامنی برای  کودکانی بوده که پناهگاهشان بهزیستی  است.

زهرا همتی با ذکر اینکه امسال ۱۹ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده است افزود: تاکنون در مجموع بیش از ۳۰۰ کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ساماندهی شده اند.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.