تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

ویژه برنامه های هفته پژوهش در کانون ایلام اعلام شد

ویژه برنامه های هفته پژوهش در کانون ایلام اعلام شد
نگاه اقتصاد - درآستانه هفته پژوهش،نشست هم اندیشی نهاد اقدام‌پژوهی کانون  ایلام باهدف توجه جدی‌تر و برنامه‌ریزی در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های پژوهشی و عملیاتی شدن برنامه های پژوهشی در کانون ایلام برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، در این نشست سرپرست کانون استان ضمن تبریک هفته ی پژوهش به همکاران، بر تشویق همکاران و اعضای اقدام پژوه تاکید کرد و گفت:پیشنهاد می کنم که هر ماه به تناسب موضوع نقد و بررسی یکی از آثار برتر پژوهشی در برنامه ی جلسات اقدام پژوهی داشته باشیم و تا علاوه بر تمرین فرصت مطالعه، امکان بررسی آثار همکاران و اعضا در این موضوع داشته باشیم.

سرپرست کانون استان با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ نقد و تحلیل درکانون گفت: نقد و تحلیل آگانه و منصفانه و همراه با دانش و تجربه موجب رشد و بالندگی آثار و مؤلفان خواهد شد و بایستی سعی شود که این جریان هم چون سایر جریان های دیگر(نقد فیلم، کتاب، آثار هنری و ادبی و …) در مجموعه ی کانون استان نهادینه شود.

در ادامه مرتضی حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش کانون ایلام گزارشی از اقدامات انجام شده در این ارائه داد و سایر اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

معرفی چهره های شاخص علمی و پژوهشی دکتر محمد عبداللهی (پژوهشگر و جامعه شناس ایلامی)، پروفسور مجید سمیعی، دکتر علی اصغر خدادوست و…

-معرفی و مصاحبه با اعضای پژوهشگر برگزیده استان-انجام برنامه تحقیق و پژوهش باموضوع(فرهنگ مردم ایلام)نمادهای یلدایی،بناهای تاریخی،آداب و رسوم،مراسم خواستگاری، غذاهای سنتی، مراسم شب چله در ایلام قدیم و… توسط اعضا و مربیان- معرفی کتاب های پژوهشی توسط نوجوانان- برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب های علمی و پژوهشی (منتشرشده توسط کانون)-تهیه کلیپ های پژوهشی از موضوعات مورد علاقه اعضا- تقدیر از اعضای پژوهشگر مراکز استان در قالب های: مقاله، اقدام پژوهی، پایان نامه و…. بارگذاری آثار پژوهشی (اعضا و همکاران) در فرمت pdf -برپایی نمایشگاه (حضوری) کتاب و مجله با موضوع پژوهش- برگزاری نشست آموزشی با حضور اساتید استانی به صورت حضوری از مهم ترین برنامه های کانون ایلام در هفته پژوهش خواهد بود و  از بیستم آذر ماه به مدت یک هفته در کانون ایلام برگزار خواهند شد.

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.