تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

۱۲ فروردین؛ روزی به نام جمهوری اسلامی ایران

۱۲ فروردین؛ روزی به نام جمهوری اسلامی ایران
ایلام - در این روز میمون و مبارک، عقل، عشق، ایمان و ایثار در هم آمیخت و جنود رحمانی بر سپاه شیطانی تفوق یافت و با تیر تدبیر و رای روشن مردم نماد ننگین طاغوت و نظام نامردمی به تاریخ پیوست و نهال نجیب و دُرّ‌ دموکراسی دینی از افق امید و انتظار طلوع نمود.

مبارزات سیاسی با چاشنی عقیده و رهبری دینی ملت سرافراز ایران پس از فراز و فرودهای بسیار زیاد و قربانی‌های بی‌نهایت و تقدیم جانهای شیرین و شهادت انسان‌های شریف سرانجام در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ ببار نشست و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی منقرض و حکومت دینی بجای آن مستقر گردید.

ملت متدین ایران که برای ایجاد این تحول تاریخی بهای سنگینی پرداخته بود با اعجاز خون و برپائی حماسه و الهام گیری از قوانین و تعالیم نجات بخش قرآنی موفق شد برخلاف نظر قدرتهای ظالم دنیا با تغیر مقتدرانه ساختار سیاسی رژیم مورد حمایت آمریکا در منطقه خاور میانه، الگوی زندگی نوینی را در قرن بیستم به عالم ارائه کند.

حضرت امام خمینی(ره) در کسوت رهبر و بنیانگذار محبوب این نظام الهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ( ۵۰ روز) صداقت و اصالت نهضت خود را در معرض رای مستقیم و اظهار نظر ‌کتبی آحاد مردم قرار داد تا در کنار مشروعیت دینی، مقبولیت اجتماعی انقلاب را نیز تضمین و راه شیطنت های آینده مخالفان را مسدودکند.

براین اساس مردم شرافتمند ایران در روز ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ با حضور در نخستین انتخابات قرن بیستم، با رای ۹۸/۲ خود عملا انقضای رژیم فاسد شاهنشاهی و ابقای جمهوری اسلامی ایران را به عالمیان اعلام و پایه های این نظام الهی و و جیزه وزین مردمی را تثبیت کردند.

ملت بصیر ایران عزیز در این روز بی بدیل و به یاد ماندنی با هدایت و هوشیاری امام امت به همه دسائس و تردید ها و تشکیک های ظاهر الصلاحان انقلابی نما پایان داد و جمهوری اسلامی‌ را نه یک کلام کم و نه یک کلمه زیاد بوجود آورد و به دو اصل جدائی ناپذیر جمهوریت و اسلامیت نظام سیاسی و نوپای حاکم رای اعتماد داد.

در روز بهروز و عید پیروز ۱۲ فروردین سال ۵۸ اعجاز الهی رخ نمود، اتحاد اجتماعی نتیجه داد، رهبری دینی به ثمر نشست و اولین حکومت اسلامی در غرب آسیا تشکیل گردید و همه شیاطین و شاه کلید های قدرت و سلطه و ستم را درشرق و غرب عالم به بهت وحیرت و هیجان و هزیان وا داشت.

در این خیزش خونرنگ و نیران نیلگون که با فداکاری و ایثار شهیدان و آزادگان و مجاهدان و عالمان دین و هادیان متقین به ظهور و بروز رسیده بود، کلیه استانداردهای استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت در قالب قانون اساسی تعبیه، تدوین و ترسیم شده است.

گرچه موجودیت این نظام نورانی مورد حدق و حسادت منافقین و جریان‌های معاند داخلی و دشمنان بی انصاف خارجی قرار گرفت و در مقاطع و مواضع گوناگون با شدیدترین وجه و شنیع ترین روش ممکن، مورد تهاجم، تخاصمف تحریم و تهدید کشنده قرار گرفت.

اما بحول و قوه خدای حکیم و جان فشانی مردم و هدایت داهیانه رهبری معظم انقلاب کار مهاجمین به سرانجام نرسید و رتل گران جمهوری اسلامی بعد از ۴۴ سال باشکوه چون برگ شقایق بر بال ملائک و عین حقایق نقش بسته و شاهین شعاعش برفراز عالم می خرامد و جهان بشریت را به آینده خویش امیدوار می کند.

بر قرار باد بیرق بلند ایران اسلامی، فروزنده باد نام و یاد شهیدان همیشه جاوید تاریخ و مستدام باد مسیر خطیر انقلاب اسلامی ملت مبارز ایران./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.