تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

استاندار ایلام: سهل انگاری در رعایت پروتکل ها به طغیان دوباره کرونا منجر می شود

استاندار ایلام: سهل انگاری در رعایت پروتکل ها به طغیان دوباره کرونا منجر می شود
ایلام - استاندار ایلام گفت: ارقام و اعدادی که نشان از فروکش کردن کرونا دارد، نباید منجر به سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شود.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: زنجیره کرونا همچنان قطع نشده و اگر چنانچه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم، وارد شرایط بحرانی خواهیم شد.

وی تزریق واکسن کرونا را راهی مطمئن برای قطع زنجیره کرونا ذکر کرد و افزود: درصد پوشش واکسن کرونا با وجود تمامی تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام با توجه به جمعیت استان در مقایسه با سایر استان ها رضایت بخش نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم درصد پوشش واکسیناسیون در استان افزایش یابد تا بتوانیم با درصد خوبی از ایمنی کرونا برسیم .

بهرام نیا یادآور شد: برای مقابله با کرونا و فرهنگ‌سازی استفاده از پروتکل های بهداشتی همچنان باید رسانه ها و فضای مجازی به رسالت خود عمل کنند، کما اینکه تلاش آنان از شیوع کرونا تاکنون بسیار محسوس و ملموس است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی خطرات و هشدارهای کرونا به مردم نقش خود را بخوبی ایفا کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند که در این راه ۲ تن از بزرگان صاحب قلم و رسانه، مرحوم “سامی شهبازی” و مرحوم “پژمان مهدوی فر” بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

استاندار ایلام همچنین با قدردانی از پوشش رسانه ای بسیار خوب کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: کنگره سه هزار شهید ایلام با تلاش همه از رسانه ملی پخش شد و در استان نیز رسانه ها اطلاع رسانی بسیار رضایت بخشی داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.