تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

ایلام مقام نخست رقابت‌های منطقه ای کشتی را کسب کرد

ایلام مقام نخست رقابت‌های منطقه ای کشتی را کسب کرد
ایلام -سرپرست هیات کشتی ایلام گفت: تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایلام، با برتری مقابل حریفان خود مقام نخست رقابت‌های قهرمانی لیگ منطقه ای غرب کشور را کسب کرد.

 

جلال رستمی شامگاه شنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: این مسابقات یادواره شهدای ورزشکار و سه هزار شهید استان ایلام بوده و ۶ استان ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و مرکزی در آن حضور داشتند.

وی افزود: این رقابت ها در پنج مرحله بصورت رفت و برگشت برگزار شد که در هر مرحله یک استان میزبان بوده و در مرحله پایانی و هفته پنجم به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

رستمی ادامه داد: در رده بندی نهایی و در پایان در بخش کشتی فرنگی، استان های ایلام، لرستان و کردستان  به ترتیب عناوین اول تا سوم و در بخش کشتی آزاد نیز استان های کرمانشاه ، لرستان و همدان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست هیات کشتی ایلام با بیان اینکه تیم کشتی آزاد ایلام عنوان پنجم این رقابت ها را کسب کرد، گفت: تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایلام در فینال این دوره از مسابقات با برتری مقابل تیم لرستان، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رستمی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی و تمرینات منظم در نظر گرفته شده برای کشتی گیران نوجوان فرنگی کار، علاوه بر کسب نتایج خوب در رقابت‌های قهرمانی منطقه ای غرب کشور، استعدادهای درخشانی از استان به کشتی کشور معرفی شدند.

وی یادآور شد: در این مسابقات از هر استان ۶ تیم فرنگی کار و ۶ تیم آزاد و از هر تیم نیز ۱۰ ورزشکار حضور داشتند و داورهای مطرح کشوری نیز این رقابت ها را داوری کردند.

استان ایلام دارای یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته کشتی است که با شیوع کرونا این آمار ریزش داشته و هم اکنون سالن های کشتی بار دیگر رونق گرفته و مملو از علاقه مندان به این به رشته است./ ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.