تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

استاندار ایلام: اقتدار نظامی ایران آرامش را در کشور ایجاد کرده است

استاندار ایلام: اقتدار نظامی ایران آرامش را در کشور ایجاد کرده است
ایلام - استاندار ایلام گفت: صلابت و روحیه دفاعی نظامیان ایران اسلامی موجب آرامش و سکینه در نقاط مختلف کشور شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در دیدار با فرمانده تیپ ۷۱ صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: امنیت امروز ما مرهون حضور سربازان فداکاری است که در ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و بسیج و… مشغول فعالیت ودفاع از مرزها و کیان اسلامی هستند.

وی افزود: امروز در کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران کشت وکشتار و ناامنی وجود دارد، ولی باوجود این نا امنی در منطقه بواسطه این نگاهی که ارتش و نیروهای مسلح ما به فرماندهی و ولایت دارند همین موضوع باعث ایجاد قوام و امنیت کامل در کشور شده است.

بهرام نیا ادامه داد: امنیت و آرامشی کامل در سطح کشور و بین مردم و جامعه حاکم است و این تنها گویای داشتن رهبری فرزانه و حکیم است که هم حکم ولایت و هم حکم فرماندهی برای کل نیروهای مسلح ما دارد.

وی با بیان اینکه امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش وسکینه ای در جامعه ایجاد کرده است، یادآور شد: مردم تلاش های ارتش را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد و در دوران دفاع مقدس که ما با بیش از ۴۰ کشور دنیا مقابله می کردیم به لطف خدا و به همت نیروهای مسلح پرچم نظام اسلامی برافراشته شد و اینها گویای از خود گذشتگی و روحیه ی ولایت پذیری و تبعیت از تدابیر زعیمانه فرماندهی کل قواست.

وی اضافه کرد: وجه تمایز ارتش و کلید واژه ی توفیقات ما ولایت پذیری است و همواره در انجام ماموریت های محوله خود موفق بوده و تابعیت از حکم ولایت فقیه را دارد.

استاندار ایلام با اشاره به تکمیل زیرساخت های استقرار ارتش در استان بر رفع مشکلات استانی در این حوزه تاکید کرد و از دستگاه‌های متولی خواست در این زمینه همکاری لازم را بعمل آورند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.