تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت سیستمی تمدید می شود

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت سیستمی تمدید می شود
ایلام - مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: برای جلوگیری از ازدحام بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان مقرر شد تمدید اعتبار سیستمی به مدت ۶ ماه تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ انجام می شود.

 

نورالدین رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: باتوجه به ادامه شیوع کرونا و توقف ارزیابی وسع از آبان سال ۹۹ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، افراد تحت پوشش این بیمه در مقاطع زمانی باید برای تمدید بیمه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه رایگان در صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و روستاییان در سطح استان ایلام تحت پوشش این اداره‌کل می‌باشند و در مقاطع زمانی باید برای تمدید پوشش بیمه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، ۳۰ آذر این موضوع به انتها رسیده و برای این تعداد در این ۲ صندوق اعتبار بیمه به پایان می‌رسد.

وی افزود: تمامی افرادی که پوشش بیمه‌ای آنها از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای آن برای صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و روستاییان به اتمام می رسد به طور سیستمی و خودکار اعتبار پوشش بیمه‌ای به ۳۱ خرداد سال آینده منتقل می شود.

رحیمی یادآور شد: این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی خدمات را دریافت کنند همچنین برای صندوق کارکنان دولت و برای فرد کارمند و تبعه یک شامل همسر و فرزندان کمتر از سن قانونی تاریخ اعتبار به ۳۱ خرداد خرداد سال ۱۴۰۱ منتقل شده است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام تصریح کرد: تنها گروه های باقیمانده صندوق ایرانیان و تبعه ۲ و سه کارکنان دولت هستند که بیمه شدگان دولت هستند و بیمه شدگان صندوق ایرانیان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و تبعه ۲ و سه کارکنان دولت در صورت اتمام اعتبار بیمه باید برای تمدید به کارگزینی های اداره خود مراجعه کنند.

رحیمی ادامه داد: ضمن اینکه بیمه شدگان صندوق سایر عشایر با توجه به قرارداد خاص بیمه‌ای تاریخ اعتبار مشخصی داشته و بیمه‌گذار باید درخواست تعیین تکلیف اعتبار بیمه این افراد را دهد.

به گزارش ایرنا، ۳۵۰ هزار در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.