تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

نماینده ایلام: رسانه ها در عصر جدید قادر به گفتمان سازی هستند

نماینده ایلام: رسانه ها در عصر جدید قادر به گفتمان سازی هستند
ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها در عصر جدید نه تنها قادر به گفتمان سازی هستند بلکه می توانند یک نگرش ناصحیح را از منزلت هژمونی به پایین هدایت کنند.

 

سارا فلاحی شامگاه پنجشنبه در نشست هم اندیشی با بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: رسانه ها در تنویر افکار عمومی برای توسعه هر کشور و منطقه جغرافیایی نقش بسزایی دارند و همواره به عنوان نخبگان جامعه، قلم آنان در حفاظت از حقوق مردم در حال نگارش بوده است.

وی افزود: رسانه باید با تولید محتوای گسترده و صحیح در راستای گفتمان سازی انقلاب که بتواند بر گفتمان اشتباه که غالب شده است مسلط شوند و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز با توجه هزینه هنگفت کشورهای غربی ما باید در زمینه فضای مجازی و تولید محتوا بیش از گذشته تلاش و تمرکز خود را دو چندان کنیم و اجازه ندهیم فضای مجازی کشور به دشمن واگذار شود.

فلاحی تاکید کرد: رسانه ها اعتماد اجتماعی مردم و نظام هستند و باید از این ظرفیت در راستای توسعه و پیشرفت نظام استفاده شود و در کنار هم می توانیم بسیاری را از مسایل استان را حل و فصل کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به کمک افرادی که به رسالت قلم و وظیفه خبرنگاری باور دارند نیاز دارند و اصحاب رسانه بسیاری از مسائل را که مسوولان توان حل آنها را ندارند، حل کرده‌اند و تاکنون مقابل زیاده خواهی بسیاری را گرفته‌اند.

فلاحی گفت: ضروری است رسانه‌های استان مسائل و مشکلات را رصد کنند که چه کسانی مانع توسعه استان هستند و با رصد و روشنگری خود به نمایندگان در بالا بردن سطح اعمال نظارت در جامعه کمک کنند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.