تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

۱۱ بازیکن از تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام خارج شدند

۱۱ بازیکن از تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام خارج شدند
.

 

ایلام – مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام امسال ۱۱ بازیکن به تعداد یک تیم بازیکن خروجی داشته اما با تلاش کادر فنی تلاش می شود بازیکنان حاضر تیم های بزرگ لیگ را به چالش بکشانند.

به گزارش روابط عمومی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام، علی وحیدی روز دوشنبه اظهار داشت: این تیم نماینده دختران ایلام در لیگ برتر است و هدف این پالایشگاه از تشکیل تیم فوتبال بانوان، قهرمانی نیست بلکه به دنبال شناسایی بانوان توانمند استان و معرفی این پتانسیل و توانمندی آنان در میادین ورزشی است.

وی افزود: تیم فوتبال بانوان جزو اولین تیم‌های لیگ برتر بوده و هر سال حضوری فعال دارد که انتظار می رود جهت تداوم حضور و کسب جایگاه های بالای جدول، همه مسوولان استان در همه زمینه ها از این تیم حمایت کنند.

وحیدی با اشاره به اینکه هم اکنون این تیم در رده هشتم جدول قرار دارد و تلاش می شود که در بازی های آینده به رتبه های قابل قبولی صعود کند، اظهار داشت: این تیم تاکنون ۶ بازی داشته که از این تعداد سه دیدار در زمین ایلام و ۳ دیدار دیگر در زمین میزبان بوده است.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: تیم فوتبال پالایش گاز ایلام قدیمی ترین و پرسابقه ترین تیم لیگ به جهت حضور در لیگ برتر کشور می باشد و هیچ مانعی نمی تواند سد راه دختران ایلام در راه رسیدن به اهدافشان باشد.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش و انسجام تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام قابل ‌تحسین است،گفت: موفقیت‌های این تیم نشان از تلاش، پشتکار، همدلی و یکدست بودن تیم می باشد و کادر مربیگری توانمند، جوان‌گرایی، برنامه‌ریزی مناسب و همدلی تیم از امیدهای پیشرفت این تیم است.

وی با بیان اینکه با توجه به کم بضاعت بودن ایلام و عدم نگاه سنتی بسیاری از خانواده ها به ورزش  بخصوص فوتبال بانوان مانند گذشته افزود: در سال های اخیر خانواده ها مشوقین اصلی بازیکنان در امر ورزش بوده و این نشان دهنده این موضوع است که به صورت تخصصی و ویژه به این مهم توجه شده و امیدوارم دختران ایلام هر چه بیشتر به سمت ورزش کشیده شوند، چرا که استعدادهای بی نظیری در استان  وجود دارد که با حضور در عرصه ورزش  دیده شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.