تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

فرماندار ویژه دهلران:

۸۴ درصد جمعیت هدف دهلران واکسن کرونا تزریق کردند

۸۴ درصد جمعیت هدف دهلران واکسن کرونا تزریق کردند
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: ۸۴ درصد جمعیت جامعه هدف این شهرستان تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

لطیف صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تاکنون ۴۵ هزار و ۱۵۳ نفر از ۵۴ هزار نفر جمعیت هدف شهرستان واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی از تزریق ۳۹ هزار دز دوم واکسن در شهرستان خبر داد و افزود: مردم برای تزریق دز دوم و سوم واکسن با متولیان در جهت حفظ سلامت خود و خانواده همکاری کنند.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: از ۶ هزار نفر جامعه هدف دانش آموزی واجد شرایط تزریق واکسن بیش از پنج هزار نفر یعنی بالای ۹۰ درصد واکسن تزریق کرده اند.

صادقی یکی از اقدامات جهادی دولت سیزدهم را تامین واکسن برشمرد و تاکید کرد: متولیان باید با جدیت موضوع تزریق واکسن در جامعه روستایی را دنبال کنند.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم تاکید و از مردم خواست در امر تزریق دز دوم و سوم کرونا با متولیان همکاری تنگاتنگ داشته باشند تا شاهد تسریع در واکسیناسیون باشیم.

شهرستان دهلران بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۴۱ هزار نفر در نقاط شهری و ۲۴ هزار نفر در روستاها سکونت دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.