تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

فرماندار دهلران: شهید سلیمانی الگوی ولایت‌مداری و بصیرت است

فرماندار دهلران: شهید سلیمانی الگوی ولایت‌مداری و بصیرت است
ایلام - معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگو و نماد ولایت‌مداری، بصیرت، دانایی و توانایی و تکمیل کننده همان تفکری است که شهید چمران بنیانگذار آن در لبنان بود.

 

لطیف صادقی روز دوشنبه در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دشت عباس  شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس افزود: امروز نه شهادت این عزیزان بلکه تولد آنهاست چون شاهد رویش‌ها و زایش‌های انقلاب و تفکرات آنها در منطقه هستیم و امنیت خاورمیانه مدیون این شهیدان است.

وی با اشاره به تقارن ورودش به بخش دشت عباس همزمان با سالروز شهادت سلیمانی افزود: امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم طعم شیرین خدمت به یاد شهید سلیمانی به مردم دهلران و دشت عباس با کار جهادی بچشانیم.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی ما در منطقه مدیون خون شهدای دفاع مقدس و محور مقاومت و شهدایی است که در دشت عباس و دهلران و مهران و سایر مرزها بر زمین ریخته شد و امروز در واقع روز پاسداشت شهداست که باید مرام و اندیشه آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و به فرزندان خود و نسل جوان این فرهنگ شهادت و ایثار در راستای  رشد و تعالی آنها انتقال دهیم.

صادقی شهید سلیمانی را تشکیل دهنده محور مقاومت در خاور میانه دانست و گفت: شهید سلیمانی ده‌ها ارتش برای دفاع از ایران در منطقه بوجود آورده است.

امام جمعه دهلران هم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی کشورهای اسلامی را از یوغ داعش نجات داد.

حجت‌الاسلام محسن موسوی افزود: شهید سلیمانی سمبل جهان اسلام و مرد میدان جهاد و مقاومت و ایثار است و برای همیشه ماندگار است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.