تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

کشف ۱۴۳ راس احشام قاچاق در دهلران

کشف ۱۴۳ راس احشام قاچاق در دهلران
ایلام -  فرمانده هنگ مرزی دهلران از کشف ۱۴۳ راس احشام قاچاق در این شهرستان به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان ایلام، سرهنگ فیض اله آزاداخانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از قصد افرادی برای قاچاق احشام در مرزهای سرزمینی این یگان آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش کامل نوار مرز پرداختند.

وی افزود: ماموران عمل کننده با هدایت اطلاعاتی – عملیاتی و با استفاده از تجهیزات اپتیکی بروز و در اختیار، نقاط مورد ظن را زیر نظر گرفته که موفق به کشف و ضبط ۱۴۳ راس احشام رها شده در نقطه صفر مرزی حوزه پاسگاه مرزی چلات از توابع گروهان مرزی دهلران شدند.

سرهنگ آزادخانی ادامه داد: با توجه به احتمال ورود قاچاقچیان به منطقه، گروه های کمین تا روشنایی صبح و پاکسازی مجدد منطقه در محل حاضر ماندند، موضوع دستگیری قاچاقچیان تحت بررسی است.

فرمانده هنگ مرزی دهلران بیان داشت: امروز اشراف اطلاعاتی و همکاری و هم پوشانی اطلاعاتی در سطح بالایی در بین نیروهای امنیتی و انتظامی وجود دارد که ثمره این تلاش ها برقراری نظم و امنیت پایدار در مرزهاست.

کشف ۱۰ راس احشام سرقتی در مهران

فرمانده انتظامی مهران از کشف ۱۰ راس احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سروش اصل مرز روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان مهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پاسگاه محسن آب این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با تلاش شبانه روزی مأموران پاسگاه محسن آب در این رابطه تعداد ۱۰ راس از احشام در اراضی حوالی دوراهی بانرحمان کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ اصل مرز با تأکید بر ادامه داشتن تحقیقات پلیس در راستای دستگیری سارقان احشام از دامداران خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و نیز دیگر شیوه های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.