تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۸:۴۷

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان: عشق به منش شهید سلیمانی جهان شمول است

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان: عشق به منش شهید سلیمانی جهان شمول است
ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: عشق و علاقه به منش و اخلاق شهید سلیمانی جهان شمول است و همه مردم از گروه ها و قشرهای مختلف دلداده مکتب او هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان هلیلان اظهار داشت: به دلیل علاقه بسیار زیاد مردم به شهید سلیمانی، همه مردم از گروه های مختلف در مراسم تشییع پیکر مطهر وی حضور یافتند که این مراسم پس از انقلاب بی نظیر بود.

وی در ادامه با اشاره به کمالات حضرت زهرا (س) نیز افزود: فاطمه (س) پاره تن رسول اسلام و الگو همه جهانیان است همانطور که امام زمان فرمودند سیره من سیره فاطمی است و رفتار و اخلاق حضرت فاطمه الگو من است.

حجت الاسلام سعیدی گفت: پبامبر (ص) در خصوص حضرت زهرا (س) می فرماید اگر همه خوبی ها و زیبایی های این جهان را جمع کنید و به شکل انسان در بیاید، این انسان کسی جز فاطمه نیست و فاطمه از این هم بالاتر است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما باید رفتار و سیره این بزرگان را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم و در حد توان راه و سیره زندگی خود را به زندگی این بزرگان‌ نزدیک کنیم.

وی یادآور شد: ما باید ساده زیستی را الگو زندگی قرار دهیم و خانواده ها ازدواج را آسان را دستور کار قرار دهند چرا که امامان معصوم ساده زیست بودند.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: نرخ پیری جمعیت در کشور بالا و سیر نزولی جمعیت در جامعه شروع شده و دشمنان از این موضوع خوشحال هستند که برای رفع این مشکل بزرگ، باید خانواده ها و زوجین ازدواج اسلامی را الگو قرار دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.