تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

نماینده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) :

گاوداری پنج هزار رأسی و طرح تولید جوجه یک روزه در ایلام راه اندازی می شود

گاوداری پنج هزار رأسی و طرح تولید جوجه یک روزه در ایلام راه اندازی می شود
ایلام- نماینده هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای راه اندازی گاوداری پنج هزار سی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام قول مساعد داد.

 

مشیدی در نشست بررسی طرح های سرمایه گذاری در ایلام اظهار داشت: هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی امام (ره) کلیه تجهیزات خریداری شده طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه را به استان منتقل و با کمک اتحادیه مرغداران به صورت عام المنفعه اجرا می کند.

وی همچنین افزود: پس از امکان سنجی مناسب طرح گاوداری پنج هزار رأسی در این استان را برای رونق تولید و اشتغال اجرایی می کنیم.

نماینده هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یادآور شد: این هلدینگ آمادگی لازم در زمینه اجرای طرح های کشت و صنعت بزرگ مقیاس را در استان ایلام دارد.

مدیرکل هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در این نشست به اقدامات مهم این ستاد در رفع محرومیت و سرمایه گذاری اقتصادی برای رونق تولید در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت:پیگیر اجرای طرح های مصوب شده در این نشست خواهم بود.

زارع ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه اقتصادی استان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر رونق تولید زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل بیکار استان نیز فراهم شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا،استاندار ایلام نیز در این نشست با استقبال از سرمایه گذاری هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمادگی خود را برای همکاری با این ستاد اعلام کرد.

گفتنی است، این نشست با حضور نماینده گان هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، استاندار ایلام و معاون اقتصادی استانداری، مدیرکل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.